![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tämä on viesti siitä, että saan, kun yritän asentaa IE 8 minun Vista Business. Katsoin noin joitakin ratkaisuja ja olen edelleen HAKU sain joitakin ajatuksia, jotka aion kokeilla, mutta en usko, että he ovat menossa töihin. Tein varmista, että tämä asennin on Vista, ja siinä ei sanota, että se tukee vain tiettyjä versioita niin olen olettaen, että se tukee kaikkia niitä (lamest asia koskaan mikäli Microsoftin app. eivät tue omia OS: rolleyes:) Kaikki tavoin i keksin I'd onko kukaan täällä ollut mitään ajatuksia. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Käyttöjärjestelmä ei löydy? | smudge1011 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 9th Aug 2009 15:29 |
| Suosikki Käyttöjärjestelmä? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28th Mar 2009 15:39 |
| Mikä käyttöjärjestelmä? | tomthedrummer1992 | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 12. toukokuuta 2008 14:20 |
| Uusi käyttöjärjestelmä suuri päivä on lähellä! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5. Joulukuu 2007 01:46 |
| Käyttöjärjestelmä ja Ram | megatavu | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 8. marraskuu 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |