mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

IE 8 wordt niet ondersteund op dit besturingssysteem

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 02:35
Nieuw Lid Fractie

Default IE 8 wordt niet ondersteund op dit besturingssysteem

Dat is de boodschap die ik krijg wanneer ik probeer te installeren IE 8 op mijn Vista Business. Ik keek rond voor een aantal oplossingen en ben nog steeds op zoek, ik heb een aantal ideeën die ik ga het proberen, maar ik denk niet dat ze gaan werken.

Ik heb er zeker van dat dit installatieprogramma is voor Vista, en dit niet zeggen dat het alleen voor bepaalde versies dus ik ben ervan uitgaande dat het allemaal van hen (lamest ding ooit als een medewerker van Microsoft app geen steun van haar eigen OS: rolleyes:)

Elke manieren waarop ik dacht dat ik wil zien of er iemand hier was geen ideeën.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Besturingssysteem niet gevonden? smudge1011 Windows besturingssystemen 4 9 augustus 2009 15:29
Favoriete besturingssysteem? KanoakaVirus Algemene programmatuurnoot Chat 39 28 mrt 2009 15:39
Welk besturingssysteem? tomthedrummer1992 Windows besturingssystemen 5 12 mei 2008 14:20
Nieuwe besturingssysteem grote dag is nabij! tjpearson Algemene programmatuurnoot Chat 3 5 Dec 2007 01:46
Operating System en Ram megabyte CPUs, Moederborden & RAM 8 8 Nov 2007 16:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.