mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

IE 8 stöds inte på detta operativsystem

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 02:35
New Member Group

Default IE 8 stöds inte på detta operativsystem

Det är det budskap som jag när jag försöker installera Internet Explorer 8 på min Vista Business. Jag tittade runt lite för några lösningar och jag är fortfarande letar, jag har några idéer som jag ska försöka, men jag tror inte att de kommer att fungera.

Det gjorde jag se till att detta installeraren är för Vista, och det säger inte att den bara stödjer vissa versioner så jag antar att det stöder alla av dem (lamest sak någonsin om ett Microsoft app inte stödja sin egen OS: rolleyes:)

Alla sätt jag trodde jag skulle se om någon här hade några idéer.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Operating System Not Found? smudge1011 Windows-operativsystem 4 9 august 2009 15:29
Favoritgrupper Operativsystem? KanoakaVirus General Software Chat 39 28 mars 2009 15:39
Vilket operativsystem? tomthedrummer1992 Windows-operativsystem 5 12 maj 2008 14:20
Nya operativsystemet stora dagen är nära! tjpearson General Software Chat 3 5 december 2007 01:46
Operativsystem och Ram megabyte Processorer, moderkort & RAM 8 8 november 2007 16:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.