![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Dette er, hvad der sker, når min bror forsøger at starte IE7. Any suggestions? Mit system: HistoryGirls Self Build!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at installere den, eller få firefox
| |||
| |||
| cew27, kan du prøve at løse problemet. Jeg er enig med at forsøge at geninstallere, men vi vil hellere se problemer faste ikke undgås. Tak. |
|
| |||
| |||
| og hvis du re-installere den eller afinstallere den og køre Windows Update, som kan løse det? det var for mig en gang |
|
| |||
| |||
| Min bror ønsker det for at se hans hotmail e-mail. Hvordan kan han geninstallere den, fordi det ikke er tilgængelige for download til Vista, fordi det kommer som en del af operativsystemet. |
|
| |||
| |||
| hente Internet Explorer på din pc og lægge den på en disk eller flash drev .... derefter gå til hans pc og gå til c: / program files / og slette Internet Explorer-filer ... derefter installere det fra disken |
|
| |||
| |||
| Internet Explorer 7 er defaulty allerede inkluderet i Vista, ligesom Internet Explorer 6 er med XP Dan |
|
| |||
| |||
| * Gå her for at Installere IE 7 (Klik på Blå link) Og hente en ny version af Internet Explore 7. * Afinstaller version af IE, du har installeret nu, til at gøre det at følge disse trin: 1 Click Start 2 Klik på Kontrolpanel 3 Dobbeltklik Tilføj eller fjern programmer 4 Rul ned indtil du finder Internet Explore 5 Klik derefter på Rediger / fjern, Og følg instruktionerne. ** Bemærk venligst: Hvis du ikke kan se IE7 i Tilføj eller fjern programmer følge disse trin: 1 Click Start 2 Klik på Løbe 3 Skriv eller kopier og indsæt, i tekstfeltet: % windir% \ ie7 \ spuninst \ spuninst.exe 4 tryk derefter på Indtast ** * Genstart din computer. * Installer ny version af Internet Explore. |
|
| |||
| |||
| Thanks I'll få min bror til at prøve det, og fingrene krydset det virker. |