![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Dit is wat gebeurt er wanneer mijn broer probeert te starten IE7. Eventuele suggesties? Mijn Systeem: Self HistoryGirls Build!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| probeer het opnieuw installeren of Get Firefox
| |||
| |||
| cew27, proberen om het probleem op te lossen. Ik ben het eens met proberen opnieuw te installeren, maar we zouden liever zien problemen vast niet vermeden. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| en als je opnieuw installeren of verwijderen en uitvoeren van Windows Update die kunnen oplossen? Het heeft voor mij een keer |
|
| |||
| |||
| Mijn broer wil het te bekijken zijn hotmail e-mail. Hoe kan hij opnieuw installeren, want het is niet beschikbaar om te downloaden voor Vista, omdat het wordt geleverd als onderdeel van het besturingssysteem. |
|
| |||
| |||
| downloaden van Internet Explorer op uw pc en zet het op een schijf of flash drive .... ga dan naar zijn pc en ga naar C: / Program Files / verwijderen en het Internet Explorer-bestanden ... Vervolgens installeert u deze vanaf de harde schijf |
|
| |||
| |||
| Internet Explorer 7 is al opgenomen in defaulty Vista, net als Internet Explorer 6 is met XP Dan |
|
| |||
| |||
| * Ga hier naar Installeer IE 7 (Klik op de Blauw koppelen) En download een nieuwe versie van Internet Explorer 7. * Verwijder de versie van Internet Explorer u hebt geïnstalleerd nu te doen als volgt te werk: 1 Klik op Start 2 Klik op Control Panel 3 Dubbelklik op Software 4 Blader naar beneden totdat u vinden Internet Explore 5 Klik vervolgens op Wijzigen / VerwijderenEn volg de instructies. ** Let op: Als u niet in staat zijn te zien in IE7 toevoegen of verwijderen Programma's als volgt te werk: 1 Klik op Start 2 Klik op Rennen 3 Typ of kopieer en plak in het tekstvak: % windir% \ ie7 \ spuninst \ spuninst.exe 4 Druk vervolgens op Voer ** * Herstart uw computer. * Installeer de nieuwe versie van Internet Explorer. |
|
| |||
| |||
| Dankzij I'll get mijn broer om te proberen en duimen dat het werkt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PowerDVD installeren op Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | 12 september 2009 12:14 |
| IE8 opstartprobleem op Vista Home Premium SP2 | dmetria | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 17 jun 2009 08:12 |
| Traag opstarten van Windows Vista Home Premium? | LegendaryFire | Windows besturingssystemen | 12 | 20 mrt 2009 12:25 |
| Probleem installeren Vista Home Premium | jimbeis462 | Windows besturingssystemen | 4 | 9 okt 2008 00:17 |
| Hoeveel schijfruimte heb ik partitie voor Vista Home Premium 64 bit? | Compasky | Windows besturingssystemen | 1 | 28 Jan 2008 21:54 |
| Thread Tools | |
| |