![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
![]() Dette er hva som skjer når broren min prøver å starte IE7. Noen forslag? Min System: HistoryGirls Self Build!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
prøv å installere det eller få firefox
|
|||
|
|||
|
cew27, prøver å feilsøke problemet. Jeg er enig med prøver å installere, men vi vil heller se problemene løst ikke unngås.
Takk. |
|
|
|||
|
|||
|
godt hvis du installerer den, eller avinstallere det og kjøre Windows Update som kan løse det? det gjorde for meg en gang
|
|
|
|||
|
|||
|
Min bror vil ha det å vise sin hotmail email. Hvordan kan han installere den på nytt, fordi det ikke er tilgjengelig for nedlasting for Vista fordi det kommer som en del av operativsystemet.
|
|
|
|||
|
|||
|
laste ned Internet Explorer på din PC og legge den på en disk eller flashdisk .... så gå til sin pc og gå til C: / Program Files / og slette Internet Explorer-filer ... deretter installere det fra disken
|
|
|
|||
|
|||
|
Internet Explorer 7 er defaulty allerede inkludert i Vista, som Internet Explorer 6 er med XP
Dan |
|
|
|||
|
|||
|
* Vennligst gå hit for å Installere IE 7 (Klikk på Blå forbindelse) Og laste ned en oppdatert versjon av Internet Utforske 7.
* Avinstaller den versjonen av Internet Explorer du har installert nå, til å gjøre det følgende: 1 Klikk Start 2 Klikk Kontrollpanel 3 Dobbeltklikk Legg til eller fjern programmer 4 Bla ned til du finner Internet Explore 5 Klikk deretter Endre / fjern, Og følg instruksjonene. ** Merk: Hvis du ikke kan se IE7 i Legg til eller fjern programmer følgende fremgangsmåte: 1 Klikk Start 2 Klikk Løpe 3 Skriv eller kopier og lim inn i boksen: % windir% \ ie7 \ spuninst \ spuninst.exe 4 trykk deretter Angi ** * Restart datamaskinen. * Installer ny versjon av Internet Explore. |
|
|
|||
|
|||
|
Takk jeg får broren min for å prøve dette og fingrene krysset den fungerer.
|