![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Detta är vad som händer när min bror försöker starta IE7. Några förslag? Mitt System: HistoryGirls Self Build!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prova att installera det eller får firefox
| |||
| |||
| cew27 prova felsökningsschema. Jag håller med att försöka installera, men vi skulle hellre se problem fast inte undvikas. Tack. |
|
| |||
| |||
| bra om du installerar det eller avinstallera det och köra Windows Update som kan lösa det? det gjorde för mig en gång |
|
| |||
| |||
| Min bror vill ha den för att visa sin hotmail e-post. Hur kan han installera det, eftersom det inte är tillgängligt att hämta för Vista eftersom det kommer som en del av operativsystemet. |
|
| |||
| |||
| Ladda ner Internet Explorer på din dator och lägg den på en disk eller flashenhet .... sedan gå till hans dator och gå till C: / Program files / och ta bort Internet Explorer-filer ... sedan installera det från skivan |
|
| |||
| |||
| Internet Explorer 7 är defaulty redan ingår i Vista, precis som Internet Explorer 6 är med XP Dan |
|
| |||
| |||
| * Gå in här för att Installera IE 7 (Klicka på Blå länk) Och ladda ner en ny version av Internet Utforska 7. * Avinstallera version av IE du installerat nu, att göra så här: 1 Klicka på Start 2 Klicka på Kontrollpanelen 3 Dubbelklicka Lägg till eller ta bort program 4 Bläddra nedåt tills du hittar Internet Explore 5 Klicka på Ändra / Ta bortOch följ anvisningarna. ** Observera: Om du inte kan se IE7 i Lägg till eller ta bort program följer du dessa steg: 1 Klicka på Start 2 Klicka på Springa 3 Skriv in eller kopiera och klistra in i textrutan: % windir% \ ie7 \ spuninst \ spuninst.exe 4 tryck Ange ** * Starta om datorn. * Installera ny version av Internet Utforska. |
|
| |||
| |||
| Tack Jag ska hämta min bror att prova det och fingrarna korsade det fungerar. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Installera PowerDVD på Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | General Software Chat | 0 | 12 september 2009 12:14 |
| IE8 startproblemet på Vista Home Premium SP2 | dmetria | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 17 juni 2009 08:12 |
| Långsam start för Windows Vista Home Premium? | LegendaryFire | Windows-operativsystem | 12 | 20 mars 2009 12:25 |
| Problem med installation av Vista Home Premium | jimbeis462 | Windows-operativsystem | 4 | 9 oktober 2008 00:17 |
| Hur mycket hårddisk utrymme gör jag partition för Vista Home Premium 64-bitars? | Compasky | Windows-operativsystem | 1 | 28 januari 2008 21:54 |
| Thread Tools | |
| |