mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

IE7 problemer. . .

Reply

Thread Tools
Old 14. april 2008, 04:30
WDH
Ny Medlem Gruppen

Hej
Nylig min Internet Explorer har spillet op. På websteder som YouTube og pinkbike videoerne plejer synes, og det fortæller mig at opgradere min Flash Player, som jeg har gjort. Dette har haft nogen indflydelse skønt! Også på websteder som Google Jeg får en fejl i nederste hjørne, når jeg om der på denne måde .
Hvis jeg går til at klikke på dette for at se mere info om det så synes

Dette synes også, hvis jeg højreklikke på et billede og klik derefter på proporties.

Dette har også påvirket msn, hvor jeg har været nødt til at nedgradere til at gøre det arbejde, som det seneste versnio havde et enormt efterslæb på det, som jeg antages var Flash Player.
Også når i IE og forsøger at se Windows Live mhotmail siden plejer belastning og jeg får en lignende fejlmeddelelse til en ovenstående ^ ^ i nederste venstre hjørne.
Jeg bruger Firefox i øjeblikket, men vil gerne løse problemet i IE. Der er mere end en konto på denne computer og på den anden konto IE værker bøde er det bare om mine eller anden grund. Nogen idéer?
Skål
Old 14. april 2008, 05:45
Donor-Gruppen

Har du opdateret Java? og hvis dets også foretaget MSN det kunne være en virus i hvilket tilfælde en Mod vil hjælpe dig i den pågældende afdeling.
Old 14. april 2008, 06:05
WDH
Ny Medlem Gruppen

Opdateret java. . . ikke for nylig nej. Skal jeg har opdateret den? eller kunne det have været en årsag. MSN arbejder nu, men kun fordi im benytter en ældre version. Hvis det er en virus, vil det kun berøre IE og kun på min konto?
Old 14. april 2008, 06:11
Donor-Gruppen

Prøv og opdatere java igen enten via http://www.java.com/en/ eller start > kontrolpanel > Skift til klassisk visning hvis den ikke allerede, og klik derefter på java.
og har en læse dette:
http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/
post en HJTlog her og ondt vil sortere dig ud.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.