![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Hiljattain Internet Explorer on ollut ylöspäin. Sivustoihin, kuten YouTube ja pinkbike videot tapana näyttää ja se kertoo minulle päivittää minun Flash Player, jonka olen tehnyt. Tämä ei ole ollut mitään vaikutusta vaikka! Myös sivustoja google saan virheen alakulmaan, kun olen siellä tällä .Jos lähden, klikkaa tästä nähdäksesi lisätietoja se sitten tämä näyttää ![]() Tämä vaikuttaa myös jos i oikeus klikkaa kuvaa ja valitse sitten proporties. Tämä on myös vaikuttanut msn, jossa i on ollut versioon, jotta se toimii kuten viimeisin versnio oli valtava viive siihen, joissa i olettaa oli Flash Playeristä. Myös kun IE ja yrittää tarkastella Windows Live mhotmail sivun tapana kuormaa ja saan samanlainen virhesanoma, että edellä ^ ^ on vasemmassa alakulmassa. I am using firefox tällä hetkellä, mutta haluaisin selvittää ongelman IE. On enemmän kuin yksi tili tällä tietokoneella ja toisaalta huomioon IE works fine on vain minun jostain syystä. Any ideas? Hurraa |
|
| |||
| |||
| Oletko päivitetty Java? ja jos se myös toteutuu msn se voisi olla virus jolloin mod auttaa sinua osastolle. |
|
| |||
| |||
| Päivitetty java. . . ei viime aikoina ole. Jos olen päivittänyt sen? tai voisi tämä on syy. MSN toimii nyt, mutta vain siksi, im käytät vanhempaa versiota. Jos sen viruksen se vaikuta ainoastaan IE ja ainoastaan tiliini? |
|
| |||
| |||
| Kokeile ja päivittää java uudelleen joko http://www.java.com/en/ tai alku > ohjauspaneeli > Vaihda perinteiseen näkymään jos se ei jo ole, ja valitse sitten java. ja on lukenut tämän: http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/ Postittaaksesi HJTlog täällä ja paha tulee lajitella sinut ulos. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelmia ongelma ongelmia. | oobrokensilence | Drives & Removable Media | 3 | 11th Feb 2008 08:08 |
| Thread Tools | |
| |