mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

IE7 problemen. . .

Reply

Thread Tools
Old 14 apr 2008, 04:30
WDH
Nieuw Lid Fractie

Default IE7 problemen. . .

Hoi
Onlangs mijn Internet Explorer heeft gespeeld up. Op sites zoals YouTube en pinkbike de video's wont verschijnen en het zegt me om mijn flash player die ik heb gedaan. Dit heeft geen invloed op al! Ook op sites zoals google krijg ik een fout in de benedenhoek wanneer ik ben er als volgt uit .
Als ik hier te klikken op deze voor meer info over het dan lijkt dit

Dit lijkt ook als ik klik met de rechtermuisknop op een afbeelding en klik op proporties.

Dit heeft ook gevolgen voor msn, waar ik had moeten downgrade om het te doen werken als de nieuwste versnio had een enorme achterstand op die ik verondersteld werd de flash player.
Ook als in IE en proberen om Windows Live mhotmail de pagina wont belasting en krijg ik een foutmelding vergelijkbaar met de hierboven ^ ^ in de linkeronderhoek.
Ik gebruik Firefox, maar momenteel wil uitzoeken van het probleem in IE. Er zijn meer dan een account op deze computer en op de andere met IE werkt prima het is gewoon op mijn enige reden. Any ideas?
Sante
Old 14 apr 2008, 05:45
Donor Groep

Heb je Java-update? en zo zijn ook verricht msn kan het een virus in welk geval een mod zal u helpen in die afdeling.
Old 14 apr 2008, 06:05
WDH
Nieuw Lid Fractie

Updated Java. . . recentelijk niet nee. Moet ik heb bijgewerkt? of kan dit een oorzaak zijn. MSN werkt nu maar alleen omdat im met een oudere versie. Als het een virus zou alleen gevolgen voor IE en alleen op mijn account?
Old 14 apr 2008, 06:11
Donor Groep

Proberen en te actualiseren java opnieuw via http://www.java.com/en/ of start > bedieningspaneel > switch to classic view indien zij niet reeds in en klik op java.
en hebben een lees via dit:
http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/
na een HJTlog hier en kwaad zal sorteren je uit.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Problemen probleem problemen. oobrokensilence Drives & Removable Media 3 11 feb 2008 08:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.