mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

IE7 problemer. . .

Reply

Thread Tools
Old 14 april 2008, 04:30
wdh
New Member Group

Default IE7 problemer. . .

Hei
Nylig min Internet Explorer har spilt opp. På nettsteder som YouTube og pinkbike videoene wont vises og det forteller meg å oppgradere Flash-spilleren som jeg har gjort. Dette har ikke hatt noen innvirkning though! Også på nettsteder som Google Jeg får en feilmelding i nedre hjørnet når jeg er på det som dette .
Hvis jeg prøver å klikke på denne for å se mer info om det da dette vises

Dette vises også hvis jeg høyreklikker på et bilde og deretter proporties.

Dette har også påvirket msn, hvor jeg har måttet nedgradere å gjøre det arbeidet som de siste versnio hadde et stort lag på det som jeg antok var Flash Player.
Også da i IE og prøver å vise Windows Live mhotmail siden wont Beregnigner og jeg får en lignende feilmelding til en nyere ^ ^ i nedre venstre hjørne.
Jeg bruker Firefox tiden, men ønsker å ordne opp i problemet i IE. Det er mer enn en konto på denne maskinen, og på den andre kontoen IE virker fint det er bare på mine eller annen grunn. Noen ideer?
Skål
Old 14 april 2008, 05:45
Donor Group

Har du oppdatert Java? og hvis det også tegnet msn det kan være et virus da en mod vil hjelpe deg med dette instituttet.
Old 14 april 2008, 06:05
wdh
New Member Group

Oppdatert java. . . ikke nylig nei. Bør jeg har oppdatert den? eller kan dette ha vært en årsak. MSN fungerer nå, men bare fordi im bruker en eldre versjon. Hvis et virus ville det bare påvirke IE og bare på kontoen min?
Old 14 april 2008, 06:11
Donor Group

Prøv og oppdatere java igjen enten via http://www.java.com/en/ eller start > kontrollpanelet > Bytt til klassisk visning hvis det ikke allerede, og klikk deretter java.
og har lest gjennom dette:
http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/
poste en HJTlog her og ondt vil sortere ut.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemer problem problemer. oobrokensilence Drivere og flyttbare medier 3 11 februar 2008 08:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.