vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web-selaimet ja FTP Clients

Register

IE8 Hyperlinkki ongelma

Reply

Thread Tools
Old 18 kesäkuu 2009, 14:23
Uusi Jäsen

Default IE8 Hyperlinkki ongelma

Hei,
minun tietokone ei ollut käynnissä jopa spec äskettäin, ja ajattelin, että se voi ainoastaan olla turvallisuuskysymys. Olen kuitenkin käynyt läpi tietokoneen ja kaikkia haittaohjelmia on nyt poistettu. Olen kuitenkin vielä ongelma minun Internet Explorer. Kun napsautat hyperlinkkiä verkkosivun, uusi ikkuna avautuu, mutta sivu ei kuormitus (no näkyy, se vain pysyy lastaus). I am using IE8, mutta oli sama ongelma IE7. Olen ollut ottaa ongelma noin 3 kuukautta. IE on minun oletusselain. Minulla oli käyttänyt firefox, mutta on nyt unistalled tämän, en ollut huomannut samanlaisen ongelman firefox.

Internet vaihtoehtoja minulla on käytössä välilehtiosiossa selaamisen ja asettaa IE oletusvastausosoitteenani selainta.

Olisin kiitollinen kaikista assisstance, joiden kanssa voit tarjota minulle.

Kiitos
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Gateway käynnistyä ongelma - Ei TPM tai TPM on ongelma rajank Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 0 17th Jun 2009 22:35
Yksinkertainen (?) Hyperlinkki ongelma Word2003 johnaast Office Suites & Applications 1 13th Jun 2009 17:11
Onko tämä ISP tai reititin ongelma (Mahdollisesti jopa modeemi ongelma?) amyreaney Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 10th Jun 2009 17:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.