mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

IE8 Hyperlink probleem

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 14:23
Nieuw Lid Fractie

Default IE8 Hyperlink probleem

Hoi,
mijn computer niet was uitgevoerd tot spec onlangs, en ik dacht dat het misschien alleen een veiligheidsprobleem. Maar ik heb via de computer en alle malware is inmiddels verwijderd. Ik heb echter nog een probleem met mijn Internet Explorer. Als ik klik op een hyperlink op een webpagina, een nieuw venster geopend, maar de pagina niet laden (geen bericht verschijnt, het blijft gewoon laden). Ik gebruik IE8, maar had het zelfde probleem met IE7. Ik ben al met het probleem voor ongeveer 3 maanden. IE is mijn standaardbrowser. Ik had het gebruik van Firefox, maar nu hebben unistalled dit had ik niet gemerkt een soortgelijk probleem met Firefox.

In Internet-opties heb ik ingeschakeld tabbed browsing, en IE als standaard browser.

Ik zou dankbaar zijn voor elke assisstance die u zou kunnen bieden mij.

Bedankt
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Gateway opstart probleem - Geen tpm of tpm heeft probleem rajank Laptops, Mobiles & PDA's 0 17 jun 2009 22:35
Eenvoudig (?) Hyperlink Probleem in Word2003 johnaast Office Suites & Toepassingen 1 13 jun 2009 17:11
Is dit een ISP of een router probleem (misschien zelfs een modem probleem?) amyreaney Netwerken, modems & VoIP 0 10 jun 2009 17:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.