mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Internet / Browser problem

Reply

Thread Tools
Old 27 april 2008, 11:07
Ny Medlem Gruppen

Default Internet / Browser problem

Hej
Jeg bruger AOL bredbånd, men her til morgen har jeg forsøgt at genskabe en gammel opkaldsadgang Wanadoo konto men besluttede jeg ikke ønsker at fortsætte med at genoprette den konto, så stoppede installerer den. Nu kan jeg ikke få adgang til Internettet ved hjælp af min bredbånd jeg har forsøgt at gendanne systemet, men det gjorde ingen forskel. Så når jeg går gå Start> Internet Explorer den kommer op med google hjemme side, men når jeg skriver noget i søgefeltet det kommer op Forbidden. Hvad har jeg gjort
Mange tak
Phil
Old 28 april 2008, 03:01
Donor-Gruppen

Default Internet / Browser problem

Muligvis har du fortalt din computer til at bruge den forkerte konto for at få adgang til internettet.

I Internet Explorer, skal du gå til Værktøjer -> Internet Options. Eller Kontrolpanel -> Internet Options

Nu ser på fanen Forbindelser. Se, om det ser ret.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PS2 browser problem pennk01 PC & Console Gaming 0 5. jun 2009 14:35
Wireless Internet tilsluttet til jeg åbner browseren Arvind Kushwaha Networking, Modemer & VoIP 0 28. maj 2009 11:44
Everythin går ned, når jeg åbner Internet Browser ryannathans General Software Chat 4 27 februar 2009 15:24
Browser / Netto Problem IE & Firefox zetox Webbrowsere & FTP Klienter 14 26 februar 2008 12:33
Hvad internet browser vil du gerne cheesewheels99 Webbrowsere & FTP Klienter 28 22 januar 2008 05:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.