![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg bruger AOL bredbånd, men her til morgen har jeg forsøgt at genskabe en gammel opkaldsadgang Wanadoo konto men besluttede jeg ikke ønsker at fortsætte med at genoprette den konto, så stoppede installerer den. Nu kan jeg ikke få adgang til Internettet ved hjælp af min bredbånd jeg har forsøgt at gendanne systemet, men det gjorde ingen forskel. Så når jeg går gå Start> Internet Explorer den kommer op med google hjemme side, men når jeg skriver noget i søgefeltet det kommer op Forbidden. Hvad har jeg gjort Mange tak Phil |
|
| |||
| |||
| Muligvis har du fortalt din computer til at bruge den forkerte konto for at få adgang til internettet. I Internet Explorer, skal du gå til Værktøjer -> Internet Options. Eller Kontrolpanel -> Internet Options Nu ser på fanen Forbindelser. Se, om det ser ret.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PS2 browser problem | pennk01 | PC & Console Gaming | 0 | 5. jun 2009 14:35 |
| Wireless Internet tilsluttet til jeg åbner browseren | Arvind Kushwaha | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 28. maj 2009 11:44 |
| Everythin går ned, når jeg åbner Internet Browser | ryannathans | General Software Chat | 4 | 27 februar 2009 15:24 |
| Browser / Netto Problem IE & Firefox | zetox | Webbrowsere & FTP Klienter | 14 | 26 februar 2008 12:33 |
| Hvad internet browser vil du gerne | cheesewheels99 | Webbrowsere & FTP Klienter | 28 | 22 januar 2008 05:41 |
| Thread Tools | |
| |