mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Internett / Browser problem

Reply

Thread Tools
Old 27 april 2008, 11:07
New Member Group

Hei
Jeg bruker AOL bredbånd, men i morges har jeg forsøkt å restaurere en gammel Oppringing Wanadoo konto men bestemte jeg ikke ønsker å fortsette å gjenopprette kontoen så stoppet installerer den. Nå kan jeg ikke få internettilgang bruke mitt bredbånd Jeg har forsøkt å gjenopprette systemet men det gjorde ingen forskjell. Så når jeg går gå på Start> Internet Explorer den kommer opp med google hjemme side, men når jeg skriver noe i søkefeltet den kommer opp forbudt. Hva har jeg gjort
Mange takk
Phil
Old 28 april 2008, 03:01
Donor Group

Muligens du har fortalt din datamaskin for å bruke feil konto for å få tilgang til internett.

I Internet Explorer, gå til Verktøy -> Alternativer for Internett. Eller Kontrollpanel -> Alternativer for Internett

Nå ser på kategorien Tilkoblinger. Se om det ser rett.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.