mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Internet / Webbläsarevänlig problem

Reply

Thread Tools
Old 27 april 2008, 11:07
New Member Group

Default Internet / Webbläsarevänlig problem

Hej
Jag använder AOL bredband, men i morse har jag försökt att återställa en gammal uppringbar Wanadoo konto men beslutade att jag inte ville fortsätta att återställa kontot så stannade installerar den. Nu kan jag inte få tillgång till Internet med hjälp av mitt bredband jag har försökt att återställa systemet, men det gjorde ingen skillnad. Så när jag går går Start> Internet Explorer den kommer med Googles startsida men när jag skriver något i sökandet efter den kommer upp Forbidden. Vad har jag gjort
Många Tack
Phil
Old 28 april 2008, 03:01
Givargruppen

Default Internet / Webbläsarevänlig problem

Kanske du har berättat för din dator att använda fel konto för att få tillgång till Internet.

I Internet Explorer, gå till Verktyg -> Internet-alternativ. Eller Kontrollpanelen -> Internet-alternativ

Nu ser på fliken Anslutningar. Se om det verkar rätt.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
PS2 webbläsare problem pennk01 PC & Console Gaming 0 5 juni 2009 14:35
Trådlöst internet ansluten til jag öppnar webbläsaren Arvind Kushwaha Nätverk, Modem & VoIP 0 28 maj 2009 11:44
Allting kraschar när jag öppnar Internet Browser ryannathans General Software Chat 4 27 februari 2009 15:24
Webbläsarevänlig / Net Problem IE & Firefox zetox Webbläsare & FTP Klienter 14 26 februari 2008 12:33
Vilken webbläsare gillar du cheesewheels99 Webbläsare & FTP Klienter 28 22 januari 2008 05:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.