![]() |
|
| |||
| |||
| brug for hjælp til dette. Jeg har lige installeret ie8 dag, hver gang jeg lukker ud af det, denne meddelelse vises: Debug Fejl Program: C: / Program Files / Internet Explorer / iexplorer.exe unormal programafbrydelse Så, det giver mig tre muligheder; til Abort, Retry eller Ignorer Er det skadeligt for min computer, og hvad kan jeg gøre for at ordne det. Tak for hjælpen. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Internet Explorer Script Error? HJÆLP! | enzyme1978 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 10 | 1 oktober 2009 17:09 |
| Internet Explorer Error - Windows kan ikke finde "(NULL)" | metalface | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 28. maj 2009 22:02 |
| Internet Explorer 8 - Microsoft Visual C + + Debug Library Fejl | seekrofun | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 27. maj 2009 09:44 |
| Internet Explorer Error - "Fejl på denne webside kan få det til at fungere forkert" | miklaw | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 5 april 2009 12:12 |
| Internet Explorer ansøgning fejl? | Jack06 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 9 februar 2008 21:10 |
| Thread Tools | |
| |