![]() |
|
| |||
| |||
| at lukke "dette forekommer, hver gang jeg lukker IE. whatcanido Hver gang jeg lukker mine IE, denne besked kommer op .." Internet Explorer har fundet en fejl og afsluttes ". Hvad kan jeg gøre?? jeg klikker på" Send rapport "hver gang |
|
| |||
| |||
| Begynd at bruge en overlegen internetbrowser likr Mozilla Firefox eller Opera. Du plejer se tilbage |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har et lignende problem .. hver gang internet udforske er åbnet, og jeg kunne aldrig lukke den. hvis jeg lukker en enkelt webside alle ma websider få lukket. Den værste del er, at min INTERNET EXPLORER åbnes automatisk, hver gang og forsøger at nå frem til et websted, der siger "auth.microbillys ... osv." .. Jeg forsøgte at begrænse IE fra openeing tat site .. men det øgede ma problem .... Jeg får fejlmeddelelsen hver gang, at IE er nødt til at lukke. Jeg bruger Firefox regelmæssigt. der stadig er visse steder, der kun er åbne i IE, og jeg vender helvede en masse problem hver gang. OG DETS Vista. en trussel. plz guide mig at komme ud af denne fuzz. hilsen, # siva |
|
| |||
| |||
| Foreslår, at du prøver en virus scanner og en anti-spyware scan ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Internet Explorer Permission Problem. | crazyforISA | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 12 oktober 2009 16:48 |
| Internet Explorer problem? | Simon C | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 9 januar 2009 06:31 |
| Windows Stifinder har fundet en fejl og afsluttes | Michael1234 | Windows-operativsystemer | 6 | 8 december 2007 17:27 |
| WMI er stødt på et problem og behov for at lukke ....... | comp818 | General Software Chat | 2 | 10 november 2007 02:09 |
| Problem med Internet Explorer og visse hjemmesider | vcarina88x | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 25th Apr 2007 19:08 |
| Thread Tools | |
| |