![]() |
|
| |||
| |||
| lukkes "dette ser ut hver gang jeg lukker IE. whatcanido hver gang jeg lukker min IE, denne meldingen kommer opp .." Internet Explorer har et problem og må lukkes ". Hva kan jeg gjøre?? jeg klikker på" send rapport "hver gang |
|
| |||
| |||
| Begynn å bruke en overlegen nettleser likr Mozilla Firefox eller Opera. Du wont se tilbake |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har et lignende problem .. hver gang internett utforske åpnes og jeg kunne aldri lukke den. hvis jeg har én side all ma nettsider får stengt. Det verste er at Internet Explorer åpner automatisk hver gang og prøver å nå et nettsted som sier "auth.microbillys ... etc" .. Jeg prøvde å begrense IE fra openeing tat området .. men den økte ma problem .... Jeg får feilmeldingen hver gang, at Internet Explorer må lukkes. Jeg bruker Firefox regelmessig. likevel det er visse områder som åpen kun i IE og jeg vender helvete mye av problemet hver gang. OG DETS Vista. en trussel. plz guide meg å komme ut av fuzz. hilsen, # SIVA |
|
| |||
| |||
| Foreslår at du prøver en virusskanning og en anti-spyware skanner ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Internet Explorer Permission Problem. | crazyforISA | Nettlesere & FTP Clients | 5 | 12 oktober 2009 16:48 |
| Internet Explorer-problem? | simon c | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 9 januar 2009 06:31 |
| Windows Explorer har et problem og må lukkes | Michael1234 | Windows-operativsystemer | 6 | 8 desember 2007 17:27 |
| WMI et problem og behov for å lukke ....... | comp818 | General Software Chat | 2 | 10 nov 2007 02:09 |
| Problem med Internet Explorer og visse nettsteder | vcarina88x | Nettlesere & FTP Clients | 5 | 25 april 2007 19:08 |
| Thread Tools | |
| |