mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Internet Explorer har et problem

Reply

Thread Tools
Old 30 mars 2007, 15:15
New Member Group

Default Internet Explorer har et problem

lukkes "dette ser ut hver gang jeg lukker IE. whatcanido hver gang jeg lukker min IE, denne meldingen kommer opp .." Internet Explorer har et problem og må lukkes ". Hva kan jeg gjøre?? jeg klikker på" send rapport "hver gang
Old 20 oktober 2007, 02:38
New Member Group

Begynn å bruke en overlegen nettleser likr Mozilla Firefox eller Opera.
Du wont se tilbake
Old 17 april 2008, 10:00
New Member Group

Hei,
Jeg har et lignende problem .. hver gang internett utforske åpnes og jeg kunne aldri lukke den.
hvis jeg har én side all ma nettsider får stengt.
Det verste er at Internet Explorer åpner automatisk hver gang og prøver å nå et nettsted som sier "auth.microbillys ... etc" ..
Jeg prøvde å begrense IE fra openeing tat området .. men den økte ma problem .... Jeg får feilmeldingen hver gang, at Internet Explorer må lukkes.
Jeg bruker Firefox regelmessig. likevel det er visse områder som åpen kun i IE og jeg vender helvete mye av problemet hver gang.
OG DETS Vista. en trussel.
plz guide meg å komme ut av fuzz.
hilsen,
# SIVA
Old 21 april 2008, 15:13
Medlem Group

Foreslår at du prøver en virusskanning og en anti-spyware skanner ...
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Internet Explorer Permission Problem. crazyforISA Nettlesere & FTP Clients 5 12 oktober 2009 16:48
Internet Explorer-problem? simon c Nettlesere & FTP Clients 2 9 januar 2009 06:31
Windows Explorer har et problem og må lukkes Michael1234 Windows-operativsystemer 6 8 desember 2007 17:27
WMI et problem og behov for å lukke ....... comp818 General Software Chat 2 10 nov 2007 02:09
Problem med Internet Explorer og visse nettsteder vcarina88x Nettlesere & FTP Clients 5 25 april 2007 19:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.