![]() |
|
| |||
| |||
| avslutas "Detta tycks varje gång jag stänger IE. whatcanido varje gång jag stänger min IE, det här meddelandet kommer upp .." Internet Explorer har stött på ett problem och måste avslutas. "Vad kan jag göra? jag klickar på" skicka rapport "varje gång |
|
| |||
| |||
| Börja använda en bättre webbläsare likr Mozilla Firefox eller Opera. Du brukar titta tillbaka |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har ett liknande problem .. varje gång Internet utforska öppnas och jag kunde aldrig stänga den. om jag nära en enda sida alla ma webbsidor få stängd. Det värsta är att min INTERNET EXPLORER öppnas automatiskt varje gång och försöker nå en webbplats som säger "auth.microbillys ... osv" .. Jag försökte begränsa IE från openeing tat webbplats .. men det ökade ma problem .... Jag får felmeddelande varje gång, att IE måste avslutas. Jag använder Firefox regelbundet. fortfarande finns vissa platser som endast är öppna i IE och det är jag som fan en hel del problem varje gång. OCH DESS VISTA. ett hot. plz vägleder mig att komma ur detta fuzz. hälsningar, # siva |
|
| |||
| |||
| Föreslå du en virusskanning och ett anti-spyware scan ... |