mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Internet Explorer scriptfejl

Reply

Thread Tools
Old 22 januar 2008, 14:28
Donor-Gruppen

Default Internet Explorer scriptfejl

Hi .. kan nogen hjælpe venligst. Jeg har været opdager problemer, siden jeg har ændret min isp. Logget på i dag, og for nogle inexplcable grund mit skrivebord har frosset. Kan ikke bruge nogen af ikonerne på skrivebordet. Og der er et vindue i midten siger internettet scriptfejl. Hvorvidt jeg klikker nej eller ja, når der ønsker at køre scripts vinduet vil ikke forsvinde. Der er intet, der er opført efter linje Char osv. Jeg har prøvet resseting Internet Explorer, men til ingen nytte. Faktisk når jeg gjorde det nu ikke vil oprette forbindelse til Microsofts server. Men jeg kan stadig bruge Firefox.
Old 22 januar 2008, 15:09
Redaktør Gruppen

Har du prøvet at gøre vedligeholdelse? Bedrage, Diskoprydning ....

Spyware / virus scanner?

Old 22 januar 2008, 15:23
Donor-Gruppen

erm ... Jeg er en total novice ... hvilken som helst hjælp ville være meget værdsat ...
Old 22 januar 2008, 15:27
Redaktør Gruppen

Hent og kør CCleaner

Instruktioner for CCleaner kan findes i dette indlæg

Installere og køre Auslogics Disk Defrag

Se, om disse hjælpe nogen.

Old 22 januar 2008, 15:41
Donor-Gruppen

vil give det en chance ... cheers
Old 22 januar 2008, 16:44
Donor-Gruppen

CCleaner beder om en aktivisering kode .. men i mellemtiden spil, oversætter og videoer er dukket op i min liste over programmer. Firefox hjemmeside er blevet ændret .. weird ... godt for mig alligevel ..
Old 22 januar 2008, 16:46
Donor-Gruppen

og hvis jeg klikker på translatør eller videoer på programlisten det giver adgang til IE7.
Old 22 januar 2008, 17:47
Redaktør Gruppen

CCleaner er og altid har været gratis, jeg tror du skal gå til Virus Spyware & Sikkerhed forum og gøre det Malware Removal tråd og derefter sende logfilerne i dette forum.

Old 23 januar 2008, 05:35
Medlem Gruppen

Hvis dine hjemmesider har ændret sig, kan du klogt i at køre et anti-spyware program og anti-virus program, før du spilde tid defragging en disk. Defragging gør programmer til at køre lidt hurtigere, men det synes ikke at være dit problem
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.