![]() |
|
| |||
| |||
| Hi .. kan nogen hjælpe venligst. Jeg har været opdager problemer, siden jeg har ændret min isp. Logget på i dag, og for nogle inexplcable grund mit skrivebord har frosset. Kan ikke bruge nogen af ikonerne på skrivebordet. Og der er et vindue i midten siger internettet scriptfejl. Hvorvidt jeg klikker nej eller ja, når der ønsker at køre scripts vinduet vil ikke forsvinde. Der er intet, der er opført efter linje Char osv. Jeg har prøvet resseting Internet Explorer, men til ingen nytte. Faktisk når jeg gjorde det nu ikke vil oprette forbindelse til Microsofts server. Men jeg kan stadig bruge Firefox. |
|
| |||
| |||
| Har du prøvet at gøre vedligeholdelse? Bedrage, Diskoprydning .... Spyware / virus scanner? |
|
| |||
| |||
| erm ... Jeg er en total novice ... hvilken som helst hjælp ville være meget værdsat ... |
|
| |||
| |||
| Hent og kør CCleaner Instruktioner for CCleaner kan findes i dette indlæg Installere og køre Auslogics Disk Defrag Se, om disse hjælpe nogen. |
|
| |||
| |||
| vil give det en chance ... cheers |
|
| |||
| |||
| CCleaner beder om en aktivisering kode .. men i mellemtiden spil, oversætter og videoer er dukket op i min liste over programmer. Firefox hjemmeside er blevet ændret .. weird ... godt for mig alligevel .. |
|
| |||
| |||
| og hvis jeg klikker på translatør eller videoer på programlisten det giver adgang til IE7. |
|
| |||
| |||
| CCleaner er og altid har været gratis, jeg tror du skal gå til Virus Spyware & Sikkerhed forum og gøre det Malware Removal tråd og derefter sende logfilerne i dette forum. |
|
| |||
| |||
| Hvis dine hjemmesider har ændret sig, kan du klogt i at køre et anti-spyware program og anti-virus program, før du spilde tid defragging en disk. Defragging gør programmer til at køre lidt hurtigere, men det synes ikke at være dit problem |