vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web-selaimet ja FTP Clients

Register

Internet explorer komentosarjavirheet

Reply

Thread Tools
Old 22 tammikuu 2008, 14:28
Rahoittajien ryhmän

Default Internet explorer komentosarjavirheet

HiFi .. Can anyone help please. Olen huomannut ongelmia, koska muutin ISP. Kirjautuneena tänään ja joissakin inexplcable syystä minun tietokoneharjoitus on jäädytetty. Voi käyttää mitään kuvakkeet työpöydälle. Ja on ikkuna keskellä sanoa internet komentosarjavirhe. Onko minulla sitten ei tai kyllä, jos pyydetään suorittaa skriptejä ikkuna ei katoa. Mikään ei ole mainittu jälkeen rivi Merkki jne. Olen yrittänyt resseting Internet Explorer, mutta turhaan. Itse kun en sitä nyt ei yhteyden Microsoftin palvelimeen. Voin kuitenkin käyttää Firefoxia.
Old 22 tammikuu 2008, 15:09
Moderator Group

Oletko yrittänyt tehdä huolto? Pettää, Levyn uudelleenjärjestäminen ....

Spyware / virus etsii?

Old 22 tammikuu 2008, 15:23
Rahoittajien ryhmän

valuuttakurssijärjestelmään ... Olen yhteensä aloittelija ... apua olisi eniten arvostaa ...
Old 22 tammikuu 2008, 15:27
Moderator Group

Lataa ja suorita CCleaner

Ohjeet CCleaner löytyy tähän virkaan

Asentaa ja käyttää Auslogics Disk Defrag

Katso jos nämä auta.

Old 22 tammikuu 2008, 15:41
Rahoittajien ryhmän

antaa sille yrittää ... cheers
Old 22 tammikuu 2008, 16:44
Rahoittajien ryhmän

CCleaner on pyytää aktivointikoodin .. mutta tällä välin pelejä, kääntäjä ja videoita on esiintynyt minun ohjelmien luettelosta. Firefox kotisivu on muuttunut .. weird ... hyvin minulle muutenkin ..
Old 22 tammikuu 2008, 16:46
Rahoittajien ryhmän

ja jos valitsen kääntäjänä tai videoita ohjelmaluettelon se mahdollistaa pääsyn IE7.
Old 22 tammikuu 2008, 17:47
Moderator Group

CCleaner on ja on aina ollut vapaa, mielestäni sinun mennä Virukset Vakoiluohjelma & Security foorumi ja tehdä Malware Removal kierre ja sitten lähettää lokit kyseisellä foorumilla.

Old 23 tammikuu 2008, 05:35
Jäsen

Jos kotisivuille ovat muuttuneet, voit olla viisainta käyttää anti-spyware ohjelma ja virustorjuntaohjelman, ennen kuin tuhlata aikaa defragging levylle. Defragging tekee ohjelmat toimivat hieman nopeammin, mutta se ei näytä olevan ongelma
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.