![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| HiFi .. Can anyone help please. Olen huomannut ongelmia, koska muutin ISP. Kirjautuneena tänään ja joissakin inexplcable syystä minun tietokoneharjoitus on jäädytetty. Voi käyttää mitään kuvakkeet työpöydälle. Ja on ikkuna keskellä sanoa internet komentosarjavirhe. Onko minulla sitten ei tai kyllä, jos pyydetään suorittaa skriptejä ikkuna ei katoa. Mikään ei ole mainittu jälkeen rivi Merkki jne. Olen yrittänyt resseting Internet Explorer, mutta turhaan. Itse kun en sitä nyt ei yhteyden Microsoftin palvelimeen. Voin kuitenkin käyttää Firefoxia. |
|
| |||
| |||
| Oletko yrittänyt tehdä huolto? Pettää, Levyn uudelleenjärjestäminen .... Spyware / virus etsii? |
|
| |||
| |||
| valuuttakurssijärjestelmään ... Olen yhteensä aloittelija ... apua olisi eniten arvostaa ... |
|
| |||
| |||
| Lataa ja suorita CCleaner Ohjeet CCleaner löytyy tähän virkaan Asentaa ja käyttää Auslogics Disk Defrag Katso jos nämä auta. |
|
| |||
| |||
| antaa sille yrittää ... cheers |
|
| |||
| |||
| CCleaner on pyytää aktivointikoodin .. mutta tällä välin pelejä, kääntäjä ja videoita on esiintynyt minun ohjelmien luettelosta. Firefox kotisivu on muuttunut .. weird ... hyvin minulle muutenkin .. |
|
| |||
| |||
| ja jos valitsen kääntäjänä tai videoita ohjelmaluettelon se mahdollistaa pääsyn IE7. |
|
| |||
| |||
| CCleaner on ja on aina ollut vapaa, mielestäni sinun mennä Virukset Vakoiluohjelma & Security foorumi ja tehdä Malware Removal kierre ja sitten lähettää lokit kyseisellä foorumilla. |
|
| |||
| |||
| Jos kotisivuille ovat muuttuneet, voit olla viisainta käyttää anti-spyware ohjelma ja virustorjuntaohjelman, ennen kuin tuhlata aikaa defragging levylle. Defragging tekee ohjelmat toimivat hieman nopeammin, mutta se ei näytä olevan ongelma |