![]() |
|
| |||
| |||
| Hi .. kan iemand helpen alstublieft. Ik heb gemerkt problemen sinds ik veranderde mijn ISP. Ingelogd vandaag en voor sommige inexplcable reden mijn bureau top heeft bevroren. Kan geen gebruik van de pictogrammen op het bureau. En er is een raam in het midden zeg internet script fout. Of ik klik op ja of nee bij het vragen om scripts uit te voeren het venster zal niet verdwijnen. Er is niets opgenomen na regel Char etc. Ik heb geprobeerd resseting Internet Explorer, maar tevergeefs. In feite als ik het deed nu geen verbinding maken met Microsoft server. Maar ik kan nog steeds gebruik firefox. |
|
| |||
| |||
| Heb je geprobeerd om onderhoud te doen? Defrag, Schijfopruiming .... Spyware / virus scans? |
|
| |||
| |||
| erm ... Ik ben een totale beginner ... enige hulp zou zeer gewaardeerd ... |
|
| |||
| |||
| Downloaden en uitvoeren CCleaner Instructies voor CCleaner kan gevonden worden in dit bericht Installeren en uitvoeren Auslogics Disk Defragmentatie Kijk of deze hulp. |
|
| |||
| |||
| zal het eens proberen ... cheers |
|
| |||
| |||
| CCleaner is vraagt om een activeringscode .. maar in de tussentijd games, vertaler en video's zijn verschenen in mijn lijst van programma's. firefox homepage is veranderd .. raar ... goed voor mij toch .. |
|
| |||
| |||
| en als ik klik op vertaler of video's op het programma lijst hebt u toegang tot IE7. |
|
| |||
| |||
| CCleaner is en altijd vrij is geweest, ik denk dat je moet gaan naar de Virus Spyware & Security Forum en het Malware Removal draad doen en vervolgens de stammen in dat forum post. |
|
| |||
| |||
| Als uw home pages zijn veranderd, kunt u er goed aan een anti-spyware programma en anti-virus programma uit te voeren voordat u tijd verspillen een schijf defragmenteren. Defragging maakt programma's draaien een beetje sneller, maar dat niet lijkt te zijn van uw probleem |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Internet Explorer script error? HELP! | enzyme1978 | Virus, spyware & Security | 10 | 1 oktober 2009 17:09 |
| Internet Explorer Error - "Fouten op deze webpagina kunnen veroorzaken aan het werk onjuist" | miklaw | Web Browsers & FTP Clients | 4 | De 5 april 2009 12:12 |
| Yahoo scriptfouten | nickny | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | 23 okt 2008 15:16 |
| Internet Explorer 7 | carpious | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 21 jun 2008 15:15 |
| Windows Verkenner fouten. | Axegrinder | Virus, spyware & Security | 5 | 25 okt 2007 15:13 |
| Thread Tools | |
| |