mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Internet Explorer skriptfeil

Reply

Thread Tools
Old 22nd 2008, 14:28
Donor Group

Default Internet Explorer skriptfeil

Hei .. kan noen hjelpe behage. Jeg har vært å legge merke til problemer siden jeg skiftet ISP. Logget på i dag og for noen inexplcable grunn mine bordplate har frosset. Kan ikke bruke noen av ikonene på skrivebordet. Og det er et vindu i midten si internett skriptfeil. Enten jeg klikker nei eller ja når du ber til å kjøre skript vinduet vil ikke forsvinne. Det er ingenting som er oppført etter linje Tegn osv. Jeg har prøvd resseting Internet Explorer, men til ingen nytte. Faktisk når jeg gjorde det nå vil ikke koble til Microsoft Server. Men jeg kan fortsatt bruke Firefox.
Old 22nd 2008, 15:09
Moderator Group

Har du forsøkt å gjøre vedlikehold? Bedra, Diskopprydding ....

Spyware / virus skanner?

Old 22nd 2008, 15:23
Donor Group

erm ... jeg er totalt nybegynner ... alle hjelpe ville være høyst verdsatt ...
Old 22nd 2008, 15:27
Moderator Group

Last ned og kjør CCleaner

Instruksjoner for CCleaner finnes i dette innlegget

Installere og kjøre Auslogics Disk Defrag

Se om dette hjelper noe.

Old 22nd 2008, 15:41
Donor Group

vil gi den en prøve ... cheers
Old 22nd 2008, 16:44
Donor Group

CCleaner spør etter en aktiveringskode .. men i mellomtiden spill, oversetter og videoer har dukket opp på min liste over programmer. firefox hjemmeside er endret .. weird ... bra for meg likevel ..
Old 22nd 2008, 16:46
Donor Group

og hvis jeg klikker på oversetter eller videoer på programlisten det gir tilgang til IE7.
Old 22nd 2008, 17:47
Moderator Group

CCleaner er og alltid har vært gratis, tror jeg du må gå til virus og spionprogrammer Sikkerhet forum og gjøre Malware Removal tråden og poste loggene i dette forum.

Old 23rd 2008, 05:35
Medlem Group

Hvis hjemmesider er endret, kan du bli lurt i å kjøre et anti-spyware program og anti-virus program før du kaster bort tiden defragging en disk. Defragging gjør programmer til å kjøre litt fortere, men det synes ikke å være ditt problem
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Internet Explorer Script Error? HJELP! enzyme1978 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 10 1 oktober 2009 17:09
Internet Explorer Error - "Feil på websiden kan føre til arbeid feil" miklaw Nettlesere & FTP Clients 4 5 april 2009 12:12
Yahoo skriptfeil nickny Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 6 23 oktober 2008 15:16
Internet Explorer 7 carpious Nettlesere & FTP Clients 2 21 juni 2008 15:15
Windows Utforsker feil. Axegrinder Virus, spionprogrammer og sikkerhet 5 25 oktober 2007 15:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.