![]() |
|
| |||
| |||
| Hei .. kan noen hjelpe behage. Jeg har vært å legge merke til problemer siden jeg skiftet ISP. Logget på i dag og for noen inexplcable grunn mine bordplate har frosset. Kan ikke bruke noen av ikonene på skrivebordet. Og det er et vindu i midten si internett skriptfeil. Enten jeg klikker nei eller ja når du ber til å kjøre skript vinduet vil ikke forsvinne. Det er ingenting som er oppført etter linje Tegn osv. Jeg har prøvd resseting Internet Explorer, men til ingen nytte. Faktisk når jeg gjorde det nå vil ikke koble til Microsoft Server. Men jeg kan fortsatt bruke Firefox. |
|
| |||
| |||
| Har du forsøkt å gjøre vedlikehold? Bedra, Diskopprydding .... Spyware / virus skanner? |
|
| |||
| |||
| erm ... jeg er totalt nybegynner ... alle hjelpe ville være høyst verdsatt ... |
|
| |||
| |||
| Last ned og kjør CCleaner Instruksjoner for CCleaner finnes i dette innlegget Installere og kjøre Auslogics Disk Defrag Se om dette hjelper noe. |
|
| |||
| |||
| vil gi den en prøve ... cheers |
|
| |||
| |||
| CCleaner spør etter en aktiveringskode .. men i mellomtiden spill, oversetter og videoer har dukket opp på min liste over programmer. firefox hjemmeside er endret .. weird ... bra for meg likevel .. |
|
| |||
| |||
| og hvis jeg klikker på oversetter eller videoer på programlisten det gir tilgang til IE7. |
|
| |||
| |||
| CCleaner er og alltid har vært gratis, tror jeg du må gå til virus og spionprogrammer Sikkerhet forum og gjøre Malware Removal tråden og poste loggene i dette forum. |
|
| |||
| |||
| Hvis hjemmesider er endret, kan du bli lurt i å kjøre et anti-spyware program og anti-virus program før du kaster bort tiden defragging en disk. Defragging gjør programmer til å kjøre litt fortere, men det synes ikke å være ditt problem |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Internet Explorer Script Error? HJELP! | enzyme1978 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 10 | 1 oktober 2009 17:09 |
| Internet Explorer Error - "Feil på websiden kan føre til arbeid feil" | miklaw | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 5 april 2009 12:12 |
| Yahoo skriptfeil | nickny | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 23 oktober 2008 15:16 |
| Internet Explorer 7 | carpious | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 21 juni 2008 15:15 |
| Windows Utforsker feil. | Axegrinder | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 25 oktober 2007 15:13 |
| Thread Tools | |
| |