mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Internet Explorer skriptfel

Reply

Thread Tools
Old 22 januari 2008, 14:28
Givargruppen

Default Internet Explorer skriptfel

Hej .. kan någon hjälpa behaga. Jag har varit märkte problem sedan jag ändrat min ISP. Inloggade idag och för några inexplcable anledning mitt skrivbord topp har fryst. Kan inte använda någon av ikonerna på skrivbordet. Och det finns ett fönster i mitten säger Internet skriptfel. Om jag klickar på Nej eller Ja när man ber att köra skript fönstret kommer inte att försvinna. Inget listas efter linje Char etc. Jag försökte få resseting Internet Explorer men till ingen nytta. Faktum är att när jag gjorde det nu inte kommer att ansluta till Microsoft server. Men jag kan fortfarande använda Firefox.
Old 22 januari 2008, 15:09
Moderator-gruppen

Har du försökt att göra underhåll? Defrag, Diskrensning ....

Spyware / virus scans?

Old 22 januari 2008, 15:23
Givargruppen

erm ... Jag är en total nybörjare ... någon hjälp skulle bli mest uppskattade ...
Old 22 januari 2008, 15:27
Moderator-gruppen

Ladda ner och kör CCleaner

Instruktioner för CCleaner kan hittas i det här inlägget

Installera och kör Auslogics Disk Defrag

Se om dessa hjälper någon.

Old 22 januari 2008, 15:41
Givargruppen

kommer att ge det ett försök ... cheers
Old 22 januari 2008, 16:44
Givargruppen

CCleaner begär en aktiveringskod .. men under tiden spel, översättare och videor har dykt upp på min lista över program. firefox hemsida har ändrats .. weird ... bra för mig i alla fall ..
Old 22 januari 2008, 16:46
Givargruppen

och om jag klickar på översättare eller videoklipp på programlistan den ger tillgång till IE7.
Old 22 januari 2008, 17:47
Moderator-gruppen

CCleaner är och har alltid varit gratis, tror jag att du behöver gå till Virus Spyware & Security forum och gör Malware Removal tråden och sedan skicka loggarna i detta forum.

Old 23 Januari 2008, 05:35
Ledamot Gruppen

Om dina hemsidor har förändrats, kan du göra klokt i att köra ett anti-spyware program och anti-virus program innan du slösar tid defragging en disk. Defragging gör program springa lite fortare, men det verkar inte vara ditt problem
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Internet Explorer Script Error? HJÄLP! enzyme1978 Virus, spionprogram och säkerhet 10 1 oktober 2009 17:09
Internet Explorer Fel - Fel på denna webbsida kan medföra att det skall fungera felaktigt " miklaw Webbläsare & FTP Klienter 4 5 april 2009 12:12
Yahoo skriptfel nickny E-post, VoIP & IM Diskussion 6 23 oktober 2008 15:16
Internet Explorer 7 carpious Webbläsare & FTP Klienter 2 21 juni 2008 15:15
Utforskaren fel. Axegrinder Virus, spionprogram och säkerhet 5 25 oktober 2007 15:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.