![]() |
|
| |||
| |||
| Hej .. kan någon hjälpa behaga. Jag har varit märkte problem sedan jag ändrat min ISP. Inloggade idag och för några inexplcable anledning mitt skrivbord topp har fryst. Kan inte använda någon av ikonerna på skrivbordet. Och det finns ett fönster i mitten säger Internet skriptfel. Om jag klickar på Nej eller Ja när man ber att köra skript fönstret kommer inte att försvinna. Inget listas efter linje Char etc. Jag försökte få resseting Internet Explorer men till ingen nytta. Faktum är att när jag gjorde det nu inte kommer att ansluta till Microsoft server. Men jag kan fortfarande använda Firefox. |
|
| |||
| |||
| Har du försökt att göra underhåll? Defrag, Diskrensning .... Spyware / virus scans? |
|
| |||
| |||
| erm ... Jag är en total nybörjare ... någon hjälp skulle bli mest uppskattade ... |
|
| |||
| |||
| Ladda ner och kör CCleaner Instruktioner för CCleaner kan hittas i det här inlägget Installera och kör Auslogics Disk Defrag Se om dessa hjälper någon. |
|
| |||
| |||
| kommer att ge det ett försök ... cheers |
|
| |||
| |||
| CCleaner begär en aktiveringskod .. men under tiden spel, översättare och videor har dykt upp på min lista över program. firefox hemsida har ändrats .. weird ... bra för mig i alla fall .. |
|
| |||
| |||
| och om jag klickar på översättare eller videoklipp på programlistan den ger tillgång till IE7. |
|
| |||
| |||
| CCleaner är och har alltid varit gratis, tror jag att du behöver gå till Virus Spyware & Security forum och gör Malware Removal tråden och sedan skicka loggarna i detta forum. |
|
| |||
| |||
| Om dina hemsidor har förändrats, kan du göra klokt i att köra ett anti-spyware program och anti-virus program innan du slösar tid defragging en disk. Defragging gör program springa lite fortare, men det verkar inte vara ditt problem |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Internet Explorer Script Error? HJÄLP! | enzyme1978 | Virus, spionprogram och säkerhet | 10 | 1 oktober 2009 17:09 |
| Internet Explorer Fel - Fel på denna webbsida kan medföra att det skall fungera felaktigt " | miklaw | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 5 april 2009 12:12 |
| Yahoo skriptfel | nickny | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 23 oktober 2008 15:16 |
| Internet Explorer 7 | carpious | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 21 juni 2008 15:15 |
| Utforskaren fel. | Axegrinder | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 25 oktober 2007 15:13 |
| Thread Tools | |
| |