![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Mit internet sider lægge op hurtigt, men når jeg går ned på siden, det tager et stykke tid at gå ned. Er der nogen, 1 vide, hvorfor dette er? Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du mener! når du ruller ned på siden? selvom siden er fuldt lastet, hvis så jeg kunne være en grafikkort driver problem eller noget lignende til at
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Hvordan finder jeg ud af, om dens mit grafikkort? og hvordan kan jeg løse det? tak |
|
| |||
| |||
| Hvis du udfylde din profil specs, så jeg kan se, hvad kinda computer, du har det vil være en start thx Har du installeret alle nye drivere for nylig eller ny software?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| I dont know de specs på min computer, da det var en skik bygget af en butik, hvis jeg kan få de specs op på skærmen, jeg kunne fortælle u |
|
| |||
| |||
| Download Everest fra download-sektionen her og klik på computeren så summariske, og det vil fortælle dig, hvilken type computer du har
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| i cant download Everest den går til 17% og stopper er der nogen anden måde jeg kan få specs op? |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige prøvet og det virkede fint for mig, hvis det første link didnt work prøve det andet dvs Softpedia Secure Download (US) Softpedia Secure Download (RO) - Stald
|
| |||
| |||
| Jeg har nu downloadet "Everest" Hvilke oplysninger do u brug for om min computer? Tak |
|
| |||
| |||
| Jeg fandt mit bundkort cd sætte det i min computer og installeret de grafikkort drivere og mit internet sider er i orden nobel nu. Tak for alle jeres hjælp! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Omdirigere webside i Internet Explorer 7 til en lokal webside på min computer? | LegendaryFire | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 22 oktober 2009 07:18 |
| Internet Explorer Blank Page holder replikere sig selv og fryser computeren | JMetters | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 5 oktober 2008 06:12 |
| Plz hjælp Internet problem. | Mohi212 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 8. sep 2008 09:24 |
| Problem med webside display | atorres0506 | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 16 juli 2008 08:33 |
| Please help! internet problem | mamacitanaz | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 7. sep 2007 17:05 |
| Thread Tools | |
| |