![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Mijn internet pagina's laden snel op, maar als ik ga de pagina duurt het een tijdje naar beneden te gaan. Is er 1 weet waarom dit is? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je bedoelt! als je naar beneden scrollen de pagina? zelfs wanneer de pagina volledig geladen is, zo ja, ik zou een grafische kaart driver probleem of iets wat vergelijkbaar is met die
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Hoe weet ik of mijn grafische kaart zijn? en hoe kan ik dit oplossen? bedankt |
|
| |||
| |||
| Als u invullen in je profiel specs dus ik kan wat kinda computer heb je het zal een begin te zien thx Heb je geen nieuwe drivers geïnstalleerd's of nieuwe software?
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik weet de specs van mijn computer als was het een gewoonte te bouwen door een winkel, als ik de specs kan krijgen op het scherm kon ik u vertellen |
|
| |||
| |||
| Download everest van de download sectie hier en klik vervolgens op de computer van overzicht en het zal u vertellen wat voor computer je hebt
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| i cant download everest gaat het naar 17% en stopt is er een andere manier kan ik de specs omhoog? |
|
| |||
| |||
| Ik heb net geprobeerd en het werkte prima voor mij, als de eerste link didnt work de tweede poging dat wil zeggen Softpedia Secure Download (US) Softpedia Secure Download (RO) - Stabiel
|
| |||
| |||
| Ik heb nu gedownload "Everest" Welke informatie hebben u nodig heeft over mijn computer? Bedankt |
|
| |||
| |||
| Ik vond mijn moederbord cd er in mijn computer en de installatie van de videokaart drivers en mijn internet-pagina's werken nu goed. BEDANKT VOOR AL UW HULP! |