![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Mine internett sider laste opp raskt, men når jeg går nedover siden det tar en stund å gå ned. Har alle 1 vite hvorfor dette er? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du mener! når du ruller nedover siden? selv om siden er fullastet, om så jeg kan være et grafikkort driver problem eller noe som ligner på den
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Hvordan finner jeg ut om dens mitt grafikkort? og hvordan kan jeg løse det? takk |
|
| |||
| |||
| Hvis du fyller ut profilen specs, så jeg kan se hva slag maskin du har det vil være en start thx Har du installert noen nye drivere nylig eller ny programvare?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| JEG dont vite spesifikasjoner på datamaskinen min som den var en tilpasset bygget av en butikk, hvis jeg kan få spesifikasjoner på skjermen jeg kunne fortelle u |
|
| |||
| |||
| Last ned Everest fra nedlasting seksjonen her og klikk på datamaskinen og deretter sammendrag og det vil fortelle deg hva slags datamaskin du har
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| i cant download everest den går til 17% og stopper er det noen annen måte jeg kan få spesifikasjoner opp? |
|
| |||
| |||
| Jeg prøvde og det fungerte fint for meg, hvis det første leddet didnt work prøve det andre ie Softpedia Secure Download (US) Softpedia Secure Download (RO) - Stabil
|
| |||
| |||
| Jeg har nå lastet ned "everest" Hvilken informasjon trenger u trenger om min datamaskin? Takk |
|
| |||
| |||
| Jeg fant min hovedkort cd putte den i min datamaskin og installerte skjermkort driverne og mine internett sider er arbeider fin nå. TAKK FOR ALL DIN HJELP! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Omadresser webside i Internet Explorer 7 til en lokal webside på min datamaskin? | LegendaryFire | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 22 oktober 2009 07:18 |
| Internet Explorer Blank Page holder Replikere selv og fryser datamaskinen | JMetters | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 5 okt 2008 06:12 |
| Plz hjelpe Internett problem. | Mohi212 | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 8nde sep 2008 09:24 |
| Problem med websiden vises | atorres0506 | Web Design, hosting & SEO | 3 | 16 juli 2008 08:33 |
| Vennligst hjelp! Internett-problem | mamacitanaz | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 7nde sep 2007 17:05 |
| Thread Tools | |
| |