![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det siger jeg er nødt til at installere plug-in, som jeg har, men det stadig ikke virker. Jeg har kontrolleret, og afspiller fungerer fint i IE og Chrome nogen ideer?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Manuelt installere flash, der kan ordne det. Det er, hvad disse websteder bruger til at afspille video.
| |||
| |||
| Yeah, at sorteret det takker jeg burde have tænkt på det.
__________________ Euro Championships spids = Spanien & Torres <- Damn jeg burde have lagt en satsning på dem Make Poverty History Retfærdighed for de 96 <- Tag et kig |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min skærm er arbejde og min tårn arbejder, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| Demoshield spiller har holdt op med at fungere i Windows Server 2008 | darshpreet | Windows-operativsystemer | 0 | 11th May 2009 00:44 |
| Firefox venstre klikke på download ikke fungerer | jaymoshud | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 30. maj 2009 16:44 |
| Firefox 3.1 Omdøbte Firefox 3.5 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 5th Mar 2009 18:49 |
| MP4 afspiller? | VJH | Multimedia & Codecs | 9 | 29 januar 2009 09:19 |
| Thread Tools | |
| |