mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Holde børnene sikkert

Reply

Thread Tools
Old 23 januar 2008, 12:07
Medlem Gruppen

Default Holde børnene sikkert

Min 14yr årige søn er netop begyndt at bruge en computer med XP i sin egen stue, Vi kender det meste af tiden, hvad han er op til og han har fortalt os, som enhver af sine kontakter på Messenger er. Er deres nogen måde kan vi se, hvad tid han er på computeren, til, og hvilke steder han har været på besøg, han er fornuftig, og vi stoler på ham, men for ekstra ro i sindet, vi gerne vil tjekke hver dag og igen bare for at være sikker på doubley .
Old 23 januar 2008, 12:15
Redaktør Gruppen

Bunden af dette indlæg har links og værktøjer, der kan passe, hvad du har i tankerne.

Lad mig vide, hvad du kommer op med. Jeg vil enten kigge efter noget mere, eller tilføje hvad du finder på min liste. Jeg er altid på udkig efter nye ting.

Old 23 januar 2008, 12:17
Donor-Gruppen

hmm jeg har mange meninger her som en mindre mig selv, men jeg må ikke videregive dem
du kunne bruge en nøgle logger program på pc'en for at se alt, hvad han typer (ikke skadelig)

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 23 januar 2008, 12:40
Medlem Gruppen

netop fået at vide at forsøge Spector Pro, alle ideer og hvad betyder det at gøre
Old 23 januar 2008, 12:51
Redaktør Gruppen

Disse vil blive anbefalet.

Jeg har aldrig hørt om Spector software, så kan ikke kommentere den. Selv om det ser jo temmelig grundig.

Gratis Parental Control Software
  • KidRocket - Sikker Web Browser for Kids.
  • W3kids.com - Kid safe søgemaskine.
  • Glubble skaber en tillid surfing miljø for børn. Kan du angive websteder, som du har tillid til dine børn.
  • DirFile.com Gratis Parental Control Software.
  • Webcrawleren Parental Control giver dig omfattende kontrol af brugernes aktivitet på din computer.
  • Naomi er et avanceret internet-filtrering program, nem at bruge og helt gratis, er beregnet til familier og børn i særdeleshed.
KommercielLY licenserede Parental Control Software

Old 23 januar 2008, 13:06
Medlem Gruppen

Thankyou evilfantasy for al jeres hjælp og rådgive
Old 23 januar 2008, 13:07
Redaktør Gruppen

Intet problem, lad mig vide, hvilken en der fungerer bedst for dig. (hvis ikke på min liste)

Desværre kan jeg ikke være mere specifik, men jeg har aldrig brugt nogen af dem personligt.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
KIDS ny pc om et budget redden137 General Hardware Chat 25 22 januar 2009 16:50
Holde Yourself sikkert på nettet - Update evilfantasy Virus, Spyware & Sikkerhed 9 1st Dec 2008 14:14
Ideer om at holde laptop cool rbscooby Laptops, Mobiles & PDA'er 1 23 april 2008 05:47
Hjælp med at holde nye computer rene JamesKenzy General Hardware Chat 1 6. jan 2008 15:20
Holde Yourself sikkert på internettet evilfantasy Virus, Spyware & Sikkerhed 2 4 december 2007 00:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.