![]() |
|
| |||
| |||
| Min 14yr årige søn er netop begyndt at bruge en computer med XP i sin egen stue, Vi kender det meste af tiden, hvad han er op til og han har fortalt os, som enhver af sine kontakter på Messenger er. Er deres nogen måde kan vi se, hvad tid han er på computeren, til, og hvilke steder han har været på besøg, han er fornuftig, og vi stoler på ham, men for ekstra ro i sindet, vi gerne vil tjekke hver dag og igen bare for at være sikker på doubley . |
|
| |||
| |||
| Bunden af dette indlæg har links og værktøjer, der kan passe, hvad du har i tankerne. Lad mig vide, hvad du kommer op med. Jeg vil enten kigge efter noget mere, eller tilføje hvad du finder på min liste. Jeg er altid på udkig efter nye ting. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm jeg har mange meninger her som en mindre mig selv, men jeg må ikke videregive dem
| |||
| |||
| netop fået at vide at forsøge Spector Pro, alle ideer og hvad betyder det at gøre |
|
| |||
| |||
| Disse vil blive anbefalet. Jeg har aldrig hørt om Spector software, så kan ikke kommentere den. Selv om det ser jo temmelig grundig. Gratis Parental Control Software
|
|
| |||
| |||
| Thankyou evilfantasy for al jeres hjælp og rådgive |
|
| |||
| |||
| Intet problem, lad mig vide, hvilken en der fungerer bedst for dig. (hvis ikke på min liste) Desværre kan jeg ikke være mere specifik, men jeg har aldrig brugt nogen af dem personligt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| KIDS ny pc om et budget | redden137 | General Hardware Chat | 25 | 22 januar 2009 16:50 |
| Holde Yourself sikkert på nettet - Update | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 9 | 1st Dec 2008 14:14 |
| Ideer om at holde laptop cool | rbscooby | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 23 april 2008 05:47 |
| Hjælp med at holde nye computer rene | JamesKenzy | General Hardware Chat | 1 | 6. jan 2008 15:20 |
| Holde Yourself sikkert på internettet | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 4 december 2007 00:47 |
| Thread Tools | |
| |