![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Oma 14yr vuotias poika on juuri alkanut käyttää tietokonetta ja XP: n oma huone, me tiedämme, suurin osa ajasta, mitä hän on upto ja hän on kertonut meille, jotka kaikki hänen yhteystietoja Messenger on. Heidän millään tavoin voimme nähdä, mihin aikaan hän on tietokone asti ja mitä sivustoja hän on luona, hän on järkevä ja luotamme häneen, mutta lisää mielenrauhaa haluaisimme tarkistaa aina silloin tällöin vain olla doubley varma .
|
|
|
|||
|
|||
|
Pohjaan tähän virkaan on linkkejä ja työkaluja, jotka voivat sopia, mitä teillä on mielessä.
Haluan tietää, mitä keksit. Olen joko etsiä jotakin enemmän, tai lisätä mitä löydät minun luetteloon. Olen aina varoa uusia juttuja. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hmm. Minulla on monia mielipiteitä täällä pieni minun itse, mutta en aio luovuttaa niitä
|
|||
|
|||
|
juuri kertoi yrittää Spector Pro, kaikki ideat ja mitä se tekee
|
|
|
|||
|
|||
|
Nämä olisi suositeltavaa.
En ole koskaan kuullut Spector ohjelmiston niin ei voi kommentoida sitä. Vaikka se näyttää melko perusteellisesti. Ilmainen Parental Control Software
|
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos evilfantasy kaikki sinun auttaa ja neuvoo
|
|
|
|||
|
|||
|
Ei ole ongelma minulle, joista yksi toimii parhaiten sinulle. (jos ei listallani)
Pahoillani, etten voi olla tarkempia, mutta en ole koskaan käyttänyt niitä henkilökohtaisesti. |