mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

Keeping kinderen veilig

Reply

Thread Tools
Old 23 januari 2008, 12:07
Lid Fractie

Default Keeping kinderen veilig

Mijn 14yr oude zoon is net begonnen met behulp van een computer met XP in zijn eigen kamer, We weten dat het merendeel van de tijd tot wat hij is en hij heeft ons verteld, die iedereen van zijn contacten op de boodschapper is. Is hun enige manier waarop we kunnen zien wat de tijd is hij op de computer tot en welke sites hij heeft bezocht, is hij verstandig en we vertrouwen hem, maar voor extra gemoedsrust willen we zo nu en dan controleren doubley gewoon om er zeker van zijn .
Old 23 januari 2008, 12:15
Moderator Groep

De onderkant van dit bericht heeft links en tools die kunnen passen wat u in gedachten.

Laat me weten wat je bedenken. Ik zal ofwel op zoek naar iets meer, of voeg wat u vinden op mijn lijst. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe dingen.

Old 23 januari 2008, 12:17
Donor Groep

hmm ik heb hier veel meningen als minderjarige mijn zelf maar ik zal niet openbaar te
kun je gebruik maken van een sleutel te loggen programma op de pc om alles te zien dat hij types (niet schadelijke)

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 23 januari 2008, 12:40
Lid Fractie

zojuist verteld Spector Pro, alle ideeën te proberen en wat het doet
Old 23 januari 2008, 12:51
Moderator Groep

Deze zouden worden aanbevolen.

Ik heb nog nooit gehoord van de Spector software kan dus geen commentaar op. Hoewel het ziet er behoorlijk grondig.

Gratis Parental Control Software
  • KidRocket - Veilige Web Browser for Kids.
  • W3kids.com - Kid veilige zoekmachine.
  • Glubble surfen creëert een vertrouwde omgeving voor kinderen. Hiermee kunt u instellen websites die u vertrouwt voor uw kinderen.
  • DirFile.com Vrije Parental Control Software.
  • Crawler Parental Control geeft u uitgebreide controle van de activiteiten van gebruikers op uw computer.
  • Naomi is een geavanceerd internet filter-programma, makkelijk te gebruiken en geheel gratis, bestemd voor gezinnen en kinderen in het bijzonder.
CommercieelLY licentie Parental Control Software

Old 23 jan 2008, 13:06
Lid Fractie

Dank evilfantasy voor al uw hulp en advies
Old 23 januari 2008, 13:07
Moderator Groep

Geen probleem, laat het me weten welke het beste werkt voor jou. (indien niet op mijn lijst)

Sorry ik kan niet meer specifiek, maar ik heb nooit een van hen persoonlijk.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
KIDS nieuwe st op een begroting redden137 Algemeen Hardware Chat 25 22 Jan 2009 16:50
Voor je eigen veiligheid op het web - Update evilfantasy Virus, spyware & Security 9 1 Dec 2008 14:14
Ideeën op het houden van laptop koel rbscooby Laptops, Mobiles & PDA's 1 23 apr 2008 05:47
Hulp bij het houden van nieuwe computer schoon JamesKenzy Algemeen Hardware Chat 1 De 6 januari 2008 15:20
Voor je eigen veiligheid Op het web evilfantasy Virus, spyware & Security 2 4 Dec 2007 00:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.