mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Keeping kids safe

Reply

Thread Tools
Old 23rd 2008, 12:07
Medlem Group

Default Keeping kids safe

Min 14yr gamle sønn har akkurat begynt å bruke en datamaskin med XP i sitt eget rom, vet vi det meste av tiden hva han er opp til, og han har fortalt oss hvem alle sine kontakter på Messenger er. Er de så langt vi kan se hva tiden han er på datamaskinen til og hvilke områder han har vært på besøk, han er fornuftig og vi stoler på ham, men for ekstra trygghet ønsker vi å sjekke nå og da bare for å være sikker doubley .
Old 23rd 2008, 12:15
Moderator Group

Bunnen av dette innlegget har koblinger og verktøy som kan passe hva du har i tankene.

La meg vite hva du kommer opp med. Jeg vil heller se etter noe mer, eller legge det du finner i min liste. Jeg er alltid på utkikk etter nye ting.

Old 23rd 2008, 12:17
Donor Group

hmm jeg har mange meninger her som en mindre meg selv, men jeg skal ikke formidle dem
Du kan bruke en nøkkel logging program på PC for å se alt han typer (ikke skadelig)

Min System: Cewy er rart macine

Prosessor (er):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Hovedkort:
asus p5q deluxe
RAM-minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk stasjon (er):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Case / PSU:
Lian-li armoursuite PC-p60
Cooling:
tuniq tårn
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit LAN-porter
Skjerm (er):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / ARCH linux
Old 23rd 2008, 12:40
Medlem Group

nettopp fått beskjed om å prøve Spector Pro, ideer og hva gjør den
Old 23rd 2008, 12:51
Moderator Group

Disse vil være anbefalt.

Jeg har aldri hørt om Spector programvaren kan derfor ikke kommentere den. Selv om det ser ganske grundig.

Gratis foreldrekontroll Software
  • KidRocket - Sikker Web Browser for Kids.
  • W3kids.com - Kid safe søkemotor.
  • Glubble skaper en betrodd surfing miljø for barna. Lar deg angi områder du stoler på barna dine.
  • DirFile.com Gratis programvare for foreldrekontroll.
  • Robotsøkeprogrammet Foreldrekontroll gir deg omfattende kontroll over brukerens aktivitet på datamaskinen.
  • Naomi er en avansert internett filtrering program, lett å bruke og helt gratis, beregnet på familier og barn spesielt.
CommercialLy lisensierte Parental Control Software

Old 23 januar 2008, 13:06
Medlem Group

Takk evilfantasy for all hjelp og råd
Old 23rd 2008, 13:07
Moderator Group

Ikke noe problem, la meg vite hvilken som passer best for deg. (hvis ikke på listen min)

Beklager jeg ikke kan være mer spesifikk, men jeg har aldri brukt noen av dem personlig.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kids ny pc til lavpris redden137 General Hardware Chat 25 22 januar 2009 16:50
Keeping Yourself Sikkermodus On The Web - oppdatering evilfantasy Virus, spionprogrammer og sikkerhet 9 1 desember 2008 14:14
Ideer om å holde laptop cool rbscooby Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 23 april 2008 05:47
Hjelp med å holde ny datamaskin clean JamesKenzy General Hardware Chat 1 6 januar 2008 15:20
Keeping Yourself Sikkermodus På Internett evilfantasy Virus, spionprogrammer og sikkerhet 2 4 desember 2007 00:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.