![]() |
|
| |||
| |||
| Min 14yr gamle sønn har akkurat begynt å bruke en datamaskin med XP i sitt eget rom, vet vi det meste av tiden hva han er opp til, og han har fortalt oss hvem alle sine kontakter på Messenger er. Er de så langt vi kan se hva tiden han er på datamaskinen til og hvilke områder han har vært på besøk, han er fornuftig og vi stoler på ham, men for ekstra trygghet ønsker vi å sjekke nå og da bare for å være sikker doubley . |
|
| |||
| |||
| Bunnen av dette innlegget har koblinger og verktøy som kan passe hva du har i tankene. La meg vite hva du kommer opp med. Jeg vil heller se etter noe mer, eller legge det du finner i min liste. Jeg er alltid på utkikk etter nye ting. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm jeg har mange meninger her som en mindre meg selv, men jeg skal ikke formidle dem
| |||
| |||
| nettopp fått beskjed om å prøve Spector Pro, ideer og hva gjør den |
|
| |||
| |||
| Disse vil være anbefalt. Jeg har aldri hørt om Spector programvaren kan derfor ikke kommentere den. Selv om det ser ganske grundig. Gratis foreldrekontroll Software
|
|
| |||
| |||
| Takk evilfantasy for all hjelp og råd |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, la meg vite hvilken som passer best for deg. (hvis ikke på listen min) Beklager jeg ikke kan være mer spesifikk, men jeg har aldri brukt noen av dem personlig. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kids ny pc til lavpris | redden137 | General Hardware Chat | 25 | 22 januar 2009 16:50 |
| Keeping Yourself Sikkermodus On The Web - oppdatering | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 9 | 1 desember 2008 14:14 |
| Ideer om å holde laptop cool | rbscooby | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 23 april 2008 05:47 |
| Hjelp med å holde ny datamaskin clean | JamesKenzy | General Hardware Chat | 1 | 6 januar 2008 15:20 |
| Keeping Yourself Sikkermodus På Internett | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 4 desember 2007 00:47 |
| Thread Tools | |
| |