![]() |
|
| |||
| |||
| Min 14yr old son just har börjat använda en dator med XP i sitt eget rum, vi vet det mesta vad han är upp till och han har sagt till oss som alla av sina kontakter i Messenger är. Är deras alla sätt vi kan se vilken tid han har på datorn till och vilka platser han har besökt, är han klok och vi litar på honom, men för extra trygghet vi vill kontrollera då och då bara för att vara säker doubley . |
|
| |||
| |||
| Botten det här inlägget har länkar och verktyg som kan passa vad du har i åtanke. Låt mig veta vad du kommit fram till. Jag kommer antingen att leta efter något mer, eller lägga till vad du hittar på min lista. Jag är alltid på utkik efter nya grejer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm jag har många åsikter här som en mindre mig själv men jag skall inte avslöja dem
| |||
| |||
| just fått veta att försöka Spector Pro, alla idéer och vad gör det |
|
| |||
| |||
| Dessa kan rekommenderas. Jag har aldrig hört talas om Spector programvara så kan inte kommentera det. Även om det ser ganska grundligt. Gratis Parental Control Software
|
|
| |||
| |||
| Tack evilfantasy för all din hjälp och råd |
|
| |||
| |||
| Inga problem, jag vet en som fungerar bäst för dig. (om det inte på min lista) Tyvärr kan jag inte vara mer specifik, men jag har aldrig använt någon av dem personligen. |