mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Bærbar computer går ned, når jeg klikker på visse internet links

Reply

Thread Tools
Old 3. januar 2008, 14:01
Ny Medlem Gruppen

Hej!

Jeg er lidt af et forum lunefuld og har fundet nogle virkelig nyttige tips online for en lang vareity problemer ...... nu er jeg håber nogen kan have et tip til at hjælpe vores edb-fejl, som ærligt jeg har virkelig ingen idé om dem!

Har du en Dell bærbar som jeg købte i maj 2007. Dens kører på Windows XP-system med en Intel Centrino Duo mærkater på. Jeg ved intet om computere og kan ikke rigtig ind på, at for så vidt angår spec.

Det er en virkelig irriterende en om at bruge internettet. Det logger på fine og visse hjemmesider (ebay, især), jeg kan bruge, uden nogen problemer overhovedet. Andre websites er et problem, selv om, især når jeg klikker på links til andre sites. Selv bruger ting som Autotrader eller Rightmove, vil det være fint indtil jeg vil til at klikke på de enkelte link til bil / hus. På det punkt, for at klikke på linket, internettet vil stoppe og det eneste, der rydder det er til at cntrl Alt del og gå til Jobliste, hvor der står, at systemet er ikke at reagere. Det vil så tilbyde at sende en besked til Microsoft, da den lukker.

Andre systemer (Word, Outlook) påvirkes ikke hele, og alle systemer tilsyneladende arbejde bøde. Det behøver ikke blande sig for meget med min daglige brug af laptop, det er bare stærkt irriterende, at på nogle internetsider systemet holder op med at virke, og jeg kan ikke bruge dette site / link. Og det er virkelig irriterer det frue også!

Kan nogen hjælpe?
Old 3 januar 2008, 14:17
Redaktør Gruppen

Lets do et hurtigt check til regel i eller ud malware.

Download og omdøbe HijackThis (HJT)
  • Dobbeltklik på HJTInstall.
  • Klik på Installer knappen.
  • Det vil automatisk placere HJT i C: \ Programmer \ TrendMicro \ HijackThis \ HijackThis.exe.
  • Efter installere, HijackThis bør åbne for dig.
    • Luk HijackThis og omdøb den.
    • Gå til C: \ Programmer \ Trend Micro \HijackThis.exe
    • Højreklik på HijackThis.exe og vælge Omdøb.
    • Skriv sniper.exe og tryk Indtast.
    • Højreklik påsniper.exe og vælge Send til > Desktop (Opret genvej)
  • Fra skrivebordet åbne HiackThis.
  • Hvis du bruger Windows Vista, skal du sørge for at Kør som administrator
  • Klik på Må en systemscanning og gemme en logfil knappen
  • HijackThis scanner og derefter en log åbnes i Notesblok.
  • Kopier og indsæt derefter logge på dit indlæg.
    • Ikke har Hijackthis fastsætte noget endnu. Det meste af, hvad det finder vil være harmløse eller endda kræves.
Selv om vi har omdøbt HijackThis til snigskytte, vil vi stadig referere til det som HijackThis eller HJT.

Old 3 januar 2008, 15:23
Ny Medlem Gruppen

Hej,

tak for det hurtige svar. Ikke ønsker at være utaknemmeligt, men jeg håber, du forstår, at jeg er en smule mistænksomme over for downloads. Er der noget jeg kan gøre for at køre kontrol uden downloading fra uchecket kilder?
Old 3 januar 2008, 17:28
Redaktør Gruppen

Jeg forstår din mistanke. Den eneste måde at finde ud af, er brugen af værktøjer, der skal hentes.

http://filehippo.com/

Hvis du har lyst kan du hente den direkte fra Trend Micro. De er antiviruswebsteder der opretholde / ejer HijackThis program.

http://www.trendsecure.com/portal/en...ols/hijackthis

Ved ikke, hvad der ellers at sige. Kontroller stillinger i virus spyware og sikkerhed fora for at se, hvordan det hele fungerer.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.