![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi, Olen hieman foorumi älyttömästi ja on löydetty joitakin todella hyödyllisiä vinkkejä netissä laaja vareity ongelmia ...... nyt olen toivoen joku voi olla vihje auttaa meidän tietokoneen vika, koska suoraan sanottuna olen todella ei ole aavistustakaan siitä heille! Got a Dellin kannettava tietokone, joka Ostin toukokuussa 2007. Sen käyttöön Windows XP-järjestelmään, jossa on Intel Centrino Duo-tarra siihen. En tiedä mitään tietokoneista ja ei voi oikeastaan laajemmin, että mitä spec. Tämä on todella ärsyttävää, joka koskee Internetin kautta. Se kirjautuu sakko ja tiettyjen www-sivustot (eBay, erityisesti) Voin käyttää ilman ongelmia ollenkaan. Muut sivustot ovat ongelma, mutta erityisesti silloin, kun napsautan linkkejä muille sivuille. Vaikka käyttäen asioista kuten Autotrader tai Rightmove, se on hieno asti haluan klikkaa yksittäisen linkin auton / talo. Paikassa, jossa klikkaamalla linkkiä, Internet pysähtyy ja ainoa asia, joka raivaa se on cntrl alt del ja mene Task Manager, jossa se sanoo, että järjestelmä ei vastaa. Sen jälkeen tarjouksen lähettää viestin Microsoft kuin se sulkeutuu. Muut järjestelmät (Word, Outlook) eivät vaikuta kaikkialla ja kaikissa järjestelmissä ilmeisesti toimivat hyvin. Se ei häiritse liikaa minun päivä käyttää kannettavan tietokoneen, se on vain erittäin ärsyttävää, että joissakin Internet-sivustojen järjestelmä lakkaa toimimasta, enkä voi käyttää sitä tietyn sivuston linkin. Ja se todella harmittaa, että Missus liian! Voiko kukaan auttaa? |
|
| |||
| |||
| Lets tehdä nopeasti tarkistaa, sääntöä tai haittaohjelma. Lataa ja nimetä HijackThis (HJT)
|
|
| |||
| |||
| Hei, kiitos nopeaa vastausta. En halua olla kiittämätön, mutta toivon teidän ymmärtävän, että olen hieman epäilevästi lataus. Onko jotain, mitä voin tehdä suorittaa tarkastuksia ilman lataamista alkaen kontrolloimattomana lähteistä? |
|
| |||
| |||
| Ymmärrän epäilyjä. Ainoa tapa selvittää käyttää välineitä, jotka on ladattu. http://filehippo.com/ Jos haluat voit ladata sen suoraan Trend Micro. Ne ovat antivirus myyjiä, jotka väittävät / omista HijackThis-ohjelmaa. http://www.trendsecure.com/portal/en...ols/hijackthis Etkö tiedä, mitä muuta sanoa. Tarkista virkaa viruksen vakoiluohjelmista & turvallisuus foorumeilla siitä, miten kaikki toimii. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vasen Valitse Vt Kuten Right Click tarvitse avata toisen ikkunan avautuvan Linkit? | Blitzgirl42 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 17th Jun 2009 12:08 |
| Kun napsautat linkkiä Oma Windows Mail Se ei viedä minut Internet Sivustokartta | Kuljeskella | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 0 | 16th Jun 2009 12:35 |
| Internet Explorer, Avajaiset Linkit In uudessa ikkunassa | Demtschuk | Web-selaimet ja FTP Clients | 5 | 12. Huhtikuu 2009 02:29 |
| Internet kaatuu Kun Sharing Kaistanleveys | xerxesjc28 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 19 | 3. Huhtikuu 2008 19:14 |
| Vasen Mouse klikkaa Läppäri ei toimi? | c02asm | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 28. marraskuu 2007 01:00 |
| Thread Tools | |
| |