![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi there, Ik ben een beetje van een forum freak en hebt gevonden wat echt nuttige tips online voor een breed vareity problemen ...... nu ben ik hoopte iemand misschien een tip om te helpen onze computer schuld, als ik eerlijk gezegd echt geen idee over hen! Heb je een Dell laptop die ik gekocht heb in mei 2007. Het draait op Windows XP-systeem met een Intel Centrino Duo sticker. Ik weet niets van computers en kan niet echt meer op dat, wat betreft spec. Het is een heel vervelend een betreffende het gebruik van het internet. Hij meldt zich aan boete en bepaalde websites (eBay, in het bijzonder) ik kan gebruiken zonder problemen te zijn. Andere websites zijn een probleem, vooral als ik klik op links naar andere sites. Hoewel het gebruik van zaken als autotrader of Rightmove, zal het fijn tot ik klik op de link naar de auto / huis. Op de plaats van te klikken op de link, het internet zal stoppen en de enige die wist wat het is om te cntrl alt del en ga naar task manager, waar hij zegt dat het systeem niet meer reageert. Het zal vervolgens een bericht te verzenden naar Microsoft als het sluit. Andere systemen (Word, Outlook) worden niet beïnvloed tijdens en alle systemen blijkbaar prima werken. Het is niet te veel bemoeien met mijn dagelijkse gebruik van de laptop, het is gewoon verschrikkelijk irritant dat op sommige internet sites van het systeem zal stoppen met werken en ik kan geen gebruik maken van die bepaalde site / link. En het echt ergert de vrouw ook! Kan iemand helpen? |
|
| |||
| |||
| Hiermee kunt u snel een check te doen in of uit malware. Download en hernoemen HijackThis (HJT)
|
|
| |||
| |||
| Hoi, dank voor het snelle antwoord. Niet te willen worden ondankbaar maar ik hoop dat u begrijpt dat ik een beetje achterdochtig van downloads. Is er iets dat ik kan doen om controles uitvoeren zonder het downloaden van ongecontroleerde bronnen? |
|
| |||
| |||
| Ik begrijp uw vermoedens. De enige manier om erachter te komen is het gebruik van instrumenten die moeten worden gedownload. http://filehippo.com/ Als u wilt kunt u deze downloaden rechtstreeks van Trend Micro. Zij zijn de antivirus verkopers die beweren / eigenaar van de HijackThis programma. http://www.trendsecure.com/portal/en...ols/hijackthis Weet niet wat anders te zeggen. Controleer de posten in het virus spyware en beveiliging forums om te zien hoe het allemaal werkt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Klik links Acting Like Klik met de rechtermuisknop, Noodzaak om een ander venster te openen Links? | Blitzgirl42 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 17 jun 2009 12:08 |
| Toen ik op een link klikt in Mijn Windows Mail geen ME op de Internet site | Voortslenteren | E-mail, VoIP & IM Overleg | 0 | 16 jun 2009 12:35 |
| Internet Explorer opent links in een nieuw venster | Demtschuk | Web Browsers & FTP Clients | 5 | 12 apr 2009 02:29 |
| Internet loopt vast bij het delen van bandbreedte | xerxesjc28 | Netwerken, modems & VoIP | 19 | De 3 april 2008 19:14 |
| Linkermuisknop klikt op Laptop werkt niet? | c02asm | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 28 nov 2007 01:00 |
| Thread Tools | |
| |