mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Laptop krasjer når jeg klikker på bestemte lenker

Reply

Thread Tools
Old 3 januar 2008, 14:01
New Member Group

Default Laptop krasjer når jeg klikker på bestemte lenker

Hei,

Jeg er litt av et forum lune og har funnet noen virkelig nyttige tips online for et bredt vareity problemer ...... nå er jeg håper noen kanskje har et tips for å hjelpe våre datamaskinen feil, så ærlig Jeg aner ikke om dem!

Har en Dell laptop som jeg kjøpte i mai 2007. Its kjører på Windows XP-system med Intel Centrino Duo-klistremerke på den. Jeg vet ingenting om datamaskiner og kan ikke utvide at mht spec.

Det er en veldig irriterende en om du bruker Internett. Den logger seg på fine og visse nettsteder (ebay, spesielt) Jeg kan bruke uten problemer i det hele tatt. Andre nettsteder er et problem selv, spesielt når jeg klikker på linker til andre nettsteder. Selv bruker ting som Autotrader eller Rightmove, vil det være fint inntil jeg ønsker å klikke på den enkelte kobling til bil / hus. På punktet for å klikke på lenken, internett vil stoppe og det eneste som klarner det er til å cntrl alt del og gå til Oppgavebehandling, der det står at systemet ikke svarer. Det vil da tilbud om å sende en melding til Microsoft som den lukkes.

Andre systemer (Word, Outlook) er upåvirket gjennom og alle systemer som tilsynelatende fungerer bra. Den ikke forstyrrer for mye med min daglige bruk av bærbar datamaskin, er det svært irriterende at på noen nettsteder vil systemet slutter å virke og jeg kan ikke bruke dette nettstedet / link. Og det virkelig annoys den Missus også!

Kan noen hjelpe?
Old 3dje 2008, 14:17
Moderator Group

Kan gjøre en rask sjekk regelen inn eller ut malware.

Last ned og endre navn HijackThis (HJT)
  • Dobbeltklikk på HJTInstall.
  • Klikk på Installer knappen.
  • Det vil automatisk plass HJT i C: \ Programfiler \ TrendMicro \ HijackThis \ HijackThis.exe.
  • Ved å installere, HijackThis skal åpne for deg.
    • Lukk HijackThis og endre navnet.
    • Gå til C: \ Programfiler \ Trend Micro \HijackThis.exe
    • Høyreklikk på HijackThis.exe og velg Rename.
    • Skriv inn sniper.exe og trykk Angi.
    • Høyreklikksniper.exe og velg Send til > Desktop (opprette snarvei)
  • Fra skrivebordet åpner HiackThis.
  • Hvis du bruker Windows Vista, må du Kjør som Administrator
  • Klikk på Gjør et system skanne og lagre en loggfil knappen
  • HijackThis skanner og deretter en logg åpnes i notepad.
  • Kopier og lim loggen i innlegget.
    • Ikke har Hijackthis fikse noe ennå. Det meste av det de finner vil være harmløs eller kreves.
Selv om vi har omdøpt HijackThis til snikskytter, vi vil likevel se det som HijackThis eller HJT.

Old 3dje 2008, 15:23
New Member Group

Hei,

Takk for raskt svar. Ikke ønsker å være utakknemlig, men jeg håper du forstår at jeg er litt mistenkelig av nedlastinger. Er det noe jeg kan gjøre for å kjøre sjekker uten nedlasting fra ukontrollert kilder?
Old 3dje 2008, 17:28
Moderator Group

Jeg forstår dine mistanker. Den eneste måten å finne ut av er bruk av verktøy som skal lastes ned.

http://filehippo.com/

Hvis du liker kan du laste den ned direkte fra Trend Micro. De er de antivirusleverandører som opprettholder / eier HijackThis programmet.

http://www.trendsecure.com/portal/en...ols/hijackthis

Vet ikke hva annet å si. Sjekk innlegg i viruset spyware og sikkerhet fora for å se hvordan det hele fungerer.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.