![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Anteeksi, jos tämä on väärässä osastossa ... Kun I boot my laptop asti, langaton on kytketty, ja voin saada kiinni MSN mitään ongelmaa. Mutta kun avaan internet explorer se avaa mutta mitään kuormia. Kun käynnistän oma kannettava tietokone, se kaikki toimii hyvin. Tietääkö kukaan, mitä täällä? Minulla on Acer Aspire 5050 kannettava tietokone, jossa on Windows Vista. Hurraa. |
|
| |||
| |||
| Se on kiusallinen. Käytätkö uusin versio IE (mikä olisi IE7 tai IE8 jos haluat beta)? Jos ei, kokeile päivitystä siihen. Jos käytät jo uusin versio, kokeile asentaa se. |
|
| |||
| |||
| Ongelma voitaisiin luoda kanssa reitittimesi? |
|
| |||
| |||
| Toiseen tietokoneeseen kytketty minun reititin ei ole ongelma, eikä minun vanha kannettava tietokone. Se ei tapahdu päivittäin. Tänään se toimi normaalisti, kun käynnistynyt my laptop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä oikeastaan tapahtuu, kun avaat Internet Explorer?
| |||
| |||
| Oletko kokeillut muita selaimia, onko ongelma ilmenee edelleen? Suosittelen ooppera tai FireFox. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Oma sähköpostiosoite on hotmail, joten en voi oikeastaan saada onto my emails kunnes uudelleen. Oma kotisivu on asetettu MSN.co.uk |
|
| |||
| |||
| Olen ladannut Firefox mutta olen havainnut saman ongelman = ( Se tapahtuu jokapäiväistä nyt, se ajaa minut seinään. Joskus jopa on käynnistettävä tietokone kahdesti. |
|
| |||
| |||
| Disabled kaikki palomuurit ja asettaa alin asetukset Internet-asetukset, onko Theres ero? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Odotan, että se voisi olla haittaohjelmia, jotka liittyvät. Go to Virusten, vakoiluohjelmien & Security Forum Tehdä kaikki on ensimmäinen virka tämä postitse. Silloin aloittaa uuden säikeen että foorumilla ja lähettää Hijack Tämä loki loit. Sano sinulla on tämä ongelma, ja linkin takaisin, mikäli mahdollista. Joku näyttää sen yli ja ehdottaa tietenkin toimia.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Langaton verkko Works for my laptop, ei Desktop | roscoe72003 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 30 syyskuu 2009 18:04 |
| Langaton Internet toimii vain One Laptop toisissa taas ei | starsun | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 22. toukokuuta 2009 14:21 |
| Firefox on kaatunut - Nyt o Browser Works | Woody11 | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 12. Huhtikuu 2009 06:17 |
| My Laptop Pidä Uudelleenkäynnistysvaatimus | GREGLOVE | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 21. Jul 2008 00:06 |
| Ulkoinen kovalevy toimii kannettava tietokone, mutta ei kpl | sqwiggly | Drives & Removable Media | 7 | 14. marraskuu 2007 07:22 |
| Thread Tools | |
| |