![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sorry als dit in de verkeerde afdeling ... Toen ik het opstarten van mijn laptop en wireless is aangesloten en ik kan krijgen op MSN geen probleem. Echter, toen ik open Internet Explorer opent, maar niets lasten. Toen ik opnieuw mijn laptop, het werkt allemaal prima. Iedereen weet wat er hier? Ik heb een Acer Aspire 5050 laptop met Windows Vista. Sante. |
|
| |||
| |||
| Dat is lastig. Gebruikt u de nieuwste versie van IE (die zou IE7 of IE8 als u bèta)? Zo niet, probeer dan een upgrade naar dat. Indien u reeds gebruik van de nieuwste versie, probeer het opnieuw wordt geïnstalleerd. |
|
| |||
| |||
| Probleem zou kunnen leggen met je router? |
|
| |||
| |||
| De andere computer is aangesloten op mijn router niet het probleem, noch mijn oude laptop. Het gebeurt niet elke dag. Vandaag werkte het zoals gewoonlijk als ik mijn laptop opgestart. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat er werkelijk gebeurt wanneer u Internet Explorer?
| |||
| |||
| Heeft u andere browsers geprobeerd om te kijken of het probleem zich nog steeds voordoet? Ik beveel Opera of Firefox. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Mijn email adres is hotmail, dus ik kan eigenlijk niet krijg op mijn e-mails totdat ik opnieuw opstart. Mijn startpagina is ingesteld als MSN.co.uk |
|
| |||
| |||
| Ik Firefox gedownload, maar ik geconfronteerd met hetzelfde probleem = ( Het is nu gebeurt dagelijks, het is mij op het besturen van de muur. Soms heb ik soms zelfs opnieuw op te starten de laptop tweemaal. |
|
| |||
| |||
| Gehandicapten alle firewalls en de laagste instellingen in Internet-instellingen om te zien of theres een verschil? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik verwacht dat het wellicht malware gerelateerd. Ga naar de Virus, spyware & Security Forum Doen alles in de eerste post in dit post. Dan start een nieuwe draad in dat forum en post het kapen Dit meldt u hebt gemaakt. Zeggen dat u zich met dit probleem en link terug indien mogelijk. Iemand zal over deze en stellen een cursus van actie.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Draadloos netwerk voor mijn laptop, niet Desktop | roscoe72003 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 30 september 2009 18:04 |
| Draadloos internet werkt alleen op een laptop, maar niet aan andere | starsun | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 22 mei 2009 14:21 |
| Firefox is neergestort - Nu nr. Browser Works | Woody11 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 12 apr 2009 06:17 |
| Mijn Laptop Houd Herstart | GREGLOVE | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 21 jul 2008 00:06 |
| Externe harde schijf werkt op de laptop, maar niet pct | sqwiggly | Drives & Removable Media | 7 | 14 nov 2007 07:22 |
| Thread Tools | |
| |