![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Förlåt om detta är i fel avdelning ... När jag starta upp min laptop upp, trådlöst är ansluten och jag kan få in MSN inga problem. Men när jag öppnar Internet Explorer öppnas men ingenting laster. När jag startar min bärbara dator, allt fungerar bra. Någon som vet vad som finns här uppe? Jag har en Acer Aspire 5050 laptop med Windows Vista. Skål. |
|
| |||
| |||
| Det är besvärligt. Använder du den senaste versionen av Internet Explorer (som skulle IE7 eller IE8 om du vill beta)? Om inte, prova att uppgradera till det. Om du redan använder den senaste versionen kan du försöka installera det. |
|
| |||
| |||
| Problem kan också lägga med din router? |
|
| |||
| |||
| Den andra datorn är ansluten till min router inte har problem, inte heller min gamla laptop. Det händer inte varje dag. Idag det fungerade som vanligt när jag startat upp min laptop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad som faktiskt händer när du öppnar Internet Explorer?
| |||
| |||
| Har du provat andra webbläsare för att se om problemet kvarstår? Jag rekommenderar Opera eller Firefox. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Min e-postadress är hotmail, så jag kan faktiskt inte komma på mitt e-post tills jag startar. Min hemsida är inställd som MSN.co.uk |
|
| |||
| |||
| Jag laddade ner Firefox men jag stött på samma problem = ( Det händer vardag nu, det är att köra upp mig i väggen. Ibland är jag ibland tvungen att starta om datorn två gånger. |
|
| |||
| |||
| Funktionshindrade alla brandväggar och fastställa den lägsta inställningar i Internet-inställningar och se om Theres en skillnad? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag förväntar mig att det kan vara malware närstående. Gå till Virus, Spyware & Security Forum Göra allt i den första tjänst i den här post. Då startar en ny tråd i detta forum och posta Hijack här loggen du har skapat. Säg att du har detta problem och länk tillbaka om det är möjligt. Någon kommer att se över och föreslå en handlingsplan.