![]() |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| går i den downloads afsnittet nu, du fandt ud af, før jeg selv får rss lol
| |||
| |||
| Versionsnoter Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg får nogle underlige problemer med denne version. På nogle hjemmesider som Wikipedia og YouTube siden viser, som hvis det havde ingen css, selv om de se bedre ud på Internet Explorer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du ser noget større og millioner af andre mennesker ikke ser det, er det meget sandsynligt, at din installation i stedet for den server.
| |||
| |||
| At halvdelen knappen ting på min proceslinjen er resultatet af dovne redigering at fjerne e-mail adresse på en person, som jeg talte med på msn. Nogle websites er ok, f.eks computer juice er fint. |
|
| |||
| |||
| Det er godt drive, er det ikke. Mangler det faner, grænsen, skriften er gået serif - du har ret omkring det at være ikke-css tror jeg. Det er ikke wikipedia og det er ikke Firefox 2.0.0.13 - Jeg lægger hvad 2.0.0.13 viser her. Har du renset din cache, adblocks, cookies, alle de sædvanlige mistænkte? |
|
| |||
| |||
| stedet sin ikke indstillet til at vise fanen bar som standard;) |
|
| |||
| |||
| Forskellige faner - jeg mener bits at wikipedia har langs den øverste kant af artiklen mærkes |
|
| |||
| |||
| Hmm ... Efter clearing min cache og cookies alt gik tilbage til normal. Mærkelig. |