![]() |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gaan in de downloads sectie nu, u ontdekt voordat ik zelfs maar de rss lol
| |||
| |||
| Release Notes Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ik krijg wat rare problemen met deze versie. Op sommige websites zoals Wikipedia en YouTube de pagina wordt weergegeven alsof zij geen css, hoewel ze er beter uitzien op Internet Explorer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanneer u iets zien grote en miljoenen andere mensen niet zien, het is zeer waarschijnlijk wordt uw installatie in plaats van de server.
| |||
| |||
| Dat de helft knop ding op mijn taakbalk is het resultaat van lui bewerken om de e-mail adres van iemand die ik sprak op msn. Sommige websites zijn ok, bijvoorbeeld computer sap is prima. |
|
| |||
| |||
| Dat is goed op drift, is het niet. Het ontbreekt de tabbladen, de grens, het lettertype's gone serif - je hebt gelijk over dat het niet-css denk ik. Het is niet Wikipedia en het is niet Firefox 2.0.0.13 - Ik hecht wat 2.0.0.13 toont hier. Heb je doorgeblazen uw cache, adblocks, cookies, alle gebruikelijke verdachten? |
|
| |||
| |||
| ter plaatse zijn niet ingesteld op de tabbalk standaard;) |
|
| |||
| |||
| Verschillende tabbladen - ik bedoel de bits dat Wikipedia heeft langs de bovenrand van het artikel geëtiketteerd |
|
| |||
| |||
| Hmm ... Na verrekening van mijn cache en cookies ging alles weer normaal. Vreemd. |