![]() |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| går i downloads delen nå, har du funnet ut før jeg selv får rss lol
| |||
| |||
| Versjonsmerknader Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg får noen rare problemer med denne versjonen. På noen nettsteder som Wikipedia og YouTube-siden viser som om det ikke hadde noen css, men de ser bedre i Internet Explorer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du ser noe større og millioner av andre mennesker ikke kan se det, det er ganske sikkert å bli installasjonen heller enn serveren.
| |||
| |||
| At halvparten knappen ting på oppgavelinjen er resultatet av lat redigering for å fjerne e-postadressen til en jeg snakket til på msn. Noen nettsteder er ok, for eksempel datamaskinen juice er fine. |
|
| |||
| |||
| Det er vel adrift, er ikke det. Den mangler kategorier, grensen, skriften borte serif - du er rett om at det ikke css tror jeg. Det er ikke wikipedia og det er ikke Firefox 2.0.0.13 - Jeg fester hva 2.0.0.13 viser her. Har du slettet hurtigbufferen, adblocks, informasjonskapsler, alle de vanlige mistenkte? |
|
| |||
| |||
| stedet det er ikke satt til å vise kategorien bar som standard;) |
|
| |||
| |||
| Forskjellige kategorier - Jeg mener det biter som wikipedia har langs den øvre kanten av artikkelen stemplet |
|
| |||
| |||
| Hmm ... Når du tømmer hurtigbufferen og informasjonskapslene alt gikk tilbake til normalt. Underlig. |