![]() |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| går i nerladdningar avsnitt nu, du fick reda på innan jag ens få rss lol
| |||
| |||
| Release Notes Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jag får en del konstiga problem med den här versionen. På vissa webbplatser som t.ex. wikipedia och youtube sidan visas som om den hade någon css, trots att de ser bättre ut på Internet Explorer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| När du ser något större och miljontals andra människor inte ser det, det är ganska sannolikt att din installation i stället för servern.
| |||
| |||
| Det halv knappen sak på min Aktivitetsfältet är resultatet av lata redigering för att ta bort e-postadressen till någon jag pratade med på msn. Vissa webbplatser är ok, till exempel dator juice är bra. |
|
| |||
| |||
| Det är väl drift, är det inte. Det saknas ett flikar gränsen, typsnittet är borta serif - du har rätt om det är icke-css tror jag. Det är inte wikipedia och det är inte firefox 2.0.0.13 - Jag fäster vad 2.0.0.13 visar här. Har du rensas cacheminnet, adblocks, cookies, alla de vanliga misstänkta? |
|
| |||
| |||
| platsen dess inte inställd för att visa flikraden som standard;) |
|
| |||
| |||
| Olika flikar - Jag menar de bitar som wikipedia har längs den övre kanten av artikeln märkas |
|
| |||
| |||
| Hmm ... Efter rensa min cache och cookies allt gick tillbaka till det normala. Udda. |