![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tilgængelig for download på FF website
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Downloade her Versionsnoter Citat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg prøvede det med den endelige beta og en masse af mine add-ons ikke virkede. Der er et add-on kaldet hr. Tech, som vil gøre dem arbejde, men jeg tror, jeg vil vente et par uger alligevel. |
|
| |||
| |||
| Ikke sikker på, om det er bare min æske, men det synes at tage længere tid at åbne end vers. 3.0.11 ...... har andre fundet det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tråde sammen, tak.
| |||
| |||
| Mærkelig. Hvad skete der med min opdatering option i FF? |
|
| |||
| |||
| Check for Updates - Hjælp Menu |
|
| |||
| |||
| Duh, jeg søgte i værktøjet> Valg> Avanceret> opdatering lol. Takket Phil. BTW Hvor er mit login? |
|
| |||
| |||
| ikke sikker m8y ..... minen har gået for ........ Dave skal tweaking igen |
|
| |||
| |||
| LOL Jeg henviste til schtick af en komiker, Bill Engvall. Jeg kan ikke finde den originale video, men her er en sang han gjort ud af det med Travis Tritt. Her er din login. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mozilla Firefox 3.0.8 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 27 marts 2009 11:25 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.7 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 5th Mar 2009 13:31 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.5 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 16 december 2008 12:41 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.4 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 13 november 2008 15:19 |
| Mozilla Firefox 2.0.0.14 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 25th Apr 2008 08:11 |
| Thread Tools | |
| |