![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hämtas på FF hemsida
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Hämta här Release notes Citat:
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag försökte med det sista beta och en hel del av mina add-ons fungerade inte. Det finns en add-on som kallas Mr Tech som får dem att fungera men jag tror att jag kommer att vänta ett par veckor i alla fall. |
|
| |||
| |||
| Inte säker på om det är bara min box, men det verkar ta längre tid att öppna än vers. 3.0.11 ...... har någon annan hittat det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Trådar sammanslagna, tack.
| |||
| |||
| Udda. Vad hände med min uppdatering alternativet i FF? |
|
| |||
| |||
| Sök efter uppdateringar - Hjälp meny |
|
| |||
| |||
| Duh, jag letade i verktyg> Alternativ> Avancerat> uppdatera lol. Tack Phil. BTW Var är min logga? |
|
| |||
| |||
| inte säker m8y ..... Gruvan har gått för ........ Dave måste anpassa igen |
|
| |||
| |||
| LOL jag hänvisa till schtick av en komiker, Bill Engvall. Jag kan inte hitta den ursprungliga video, men här är en låt han gjort av med Travis Tritt. Här är ditt tecken. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Mozilla Firefox 3.0.8 | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 27 mars 2009 11:25 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.7 | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 5 mars 2009 13:31 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.5 | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 16 december 2008 12:41 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.4 | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 13 november 2008 15:19 |
| Mozilla Firefox 2.0.0.14 | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 25 april 2008 08:11 |
| Thread Tools | |
| |