![]() |
|
| |||
| |||
| det tager for evigt at indlæse Explorer ser ud til at tabe cookies hele tiden havet abe værker ok |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Måske giver Chrome en prøve? Jeg elsker det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Firefox 3.5 skulle være ude i et par dage, formodes at fremskynde tingene lidt op og slippe af med den hukommelseslækager .... ikke at jeg har haft nogen
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg får hukommelseslækager, er det normalt ned til en dårlig plugin. |
|
| |||
| |||
| Firefox 3.5: Jeg har fundet det helt godt stepp, indlæser hurtig og gemmer adgangskoder ECT god. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De fleste mennesker har ingen problemer med FF.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg gjorde ikke tage til det meget am forelsket med IE8 og Chrome på mig lappy
| |||
| |||
| Det er, hvad alle os Oldies fejle ... har glemt hvad jeg ville sige ...
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
havet abe eller opera actally værker firefox sucks men den gang var god AOL brwoser er ok |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Add-ons Bloklist | Mozilla | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 17 oktober 2009 11:06 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.5 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 16 december 2008 12:41 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.4 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 13 november 2008 15:19 |
| Nokia PC Suite sucks | Mike0001 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 9. nov 2008 09:56 |
| Kaspersky Anti-Virus Sucks! | Cew27 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 7 | 14 oktober 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |