![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| se kestää ikuisesti ladata explorer tuntuu menettää evästeet koko ajan meri apina toimii ok |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ehkä antaa Chrome kokeilla? Rakastan sitä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Firefox 3.5 pitäisi olla jo muutaman päivän, tarkoitus asioihin vauhtia hieman ja päästä eroon muistin vuotoja .... ei, että olen ollut
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Saan memory leaks, se on yleensä aina huono plugin. |
|
| |||
| |||
| Firefox 3.5 on mielestäni ollut aivan hyvä stepp, lastaa nopeasti ja tallentaa salasanoja ect hyvä. |
|
| |||
| |||
| Useimmilla ihmisillä ei ole mitään ongelmia FF. Olen tällä hetkellä käyttää sitä miinakenttä kaikista minun x64-järjestelmissä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I didnt toteuttaa se paljon olen rakastunut IE8 ja Chrome minua lappy
| |||
| |||
| Se, mitä kaikki meistä Oldies err ... unohdin, mitä aioin sanoa ...
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Quote:
meri apina tai ooppera actally toimii firefox imee mutta se kerran oli hyvä AOL brwoser on ok |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Add-ons Estoluettelo | Mozilla | evilfantasy | Web-selaimet ja FTP Clients | 4 | 17 lokakuu 2009 11:06 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.5 | evilfantasy | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 16. Joulukuu 2008 12:41 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.4 | evilfantasy | Web-selaimet ja FTP Clients | 3 | 13. marraskuu 2008 15:19 |
| Nokia PC Suite on perseestä | Mike0001 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 8 | 9. marraskuu 2008 09:56 |
| Kaspersky Anti-Virus Sucks! | Cew27 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 7 | 14. lokakuu 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |