![]() |
|
| |||
| |||
| Het duurt eeuwig te laden explorer lijkt te verliezen cookies alle tijd zee aap werkt ok |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misschien geven Chrome proberen? I love it.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Firefox 3.5 moet worden in een paar dagen, te bespoedigen en een beetje af van het geheugen lekken .... niet dat ik heb gehad
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik krijg geheugenlekken, het is normaal gesproken aan een slechte plugin. |
|
| |||
| |||
| Firefox 3.5 heb ik vond het heel goed stepp, Het laadt snel en slaat wachtwoorden ect goed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De meeste mensen hebben geen problemen met FF.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I didnt nemen om het veel ben verliefd op IE8 en chroom op me lappy
| |||
| |||
| Dat is wat ons oldies err ... vergeten wat ik wilde zeggen ...
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
zee aap of opera actally werken firefox sucks, maar het was ooit een goede AOL brwoser is ok |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Add-ons Blocklist | Mozilla | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 17 oktober 2009 11:06 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.5 | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 16 dec 2008 12:41 |
| Mozilla Firefox 3 3.0.4 | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 3 | 13 nov 2008 15:19 |
| Nokia PC Suite sucks | Mike0001 | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 9 Nov 2008 09:56 |
| Kaspersky Anti-Virus Sucks! | Cew27 | Virus, spyware & Security | 7 | 14 okt 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |